}
},
- metadata: [
- {key: 'audience', values: [
- 'gimnazjum',
- 'liceum',
- 'master',
- 'minimum',
- 'optimum',
- 'przedszkole',
- 'sp1-3',
- 'sp4-6',
- 'studia'
- ]},
- {key: 'creator.scenario'},
- {key: 'creator.methodologist'},
- {key: 'description'},
- {key: 'type', values: ['course', 'synthetic', 'project']},
- {key: 'subject.curriculum', values: [
- '2012/III/ETYKA/c4',
- '2012/III/ETYKA/t5',
- '2012/III/ETYKA/t9',
- '2012/III/ETYKA/t11',
- '2012/IV/WOS/c4',
- '2012/IV/WOS/c6',
- '2012/IV/WOS/t1',
- '2012/IV/WOS/t2',
- '2012/IV/WOS/t5',
- '2012/IV/INFORMATYKA/c5',
- '2012/II/POLSKI/C3',
- '2012/II/POLSKI/C2',
- '2012/II/POLSKI/C1',
- '2012/II/PLASTYKA/C1',
- '2012/II/PLASTYKA/C2',
- '2012/II/PLASTYKA/C3',
- '2012/II/ETYKA/C4',
- '2012/IV/WOS/c6/roz',
- '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T11',
- '2012/II/POLSKI/T3',
- '2012/II/POLSKI/T5',
- '2012/II/POLSKI/T4',
- '2012/II/POLSKI/T7',
- '2012/II/POLSKI/T9',
- '2012/II/POLSKI/T10',
- '2012/II/POLSKI/T11',
- '2012/II/POLSKI/T12',
- '2012/II/POLSKI/T13',
- '2012/II/POLSKI/T14',
- '2012/II/POLSKI/T15',
- '2012/II/POLSKI/T16',
- '2012/II/POLSKI/T17',
- '2012/II/POLSKI/T18',
- '2012/II/PLASTYKA/T1',
- '2012/II/PLASTYKA/T2',
- '2012/II/PLASTYKA/T3',
- '2012/II/POLSKI/T6',
- '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T6',
- '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T7',
- '2012/II/POLSKI/t1',
- '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T4',
- '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T13',
- '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T10',
- '2012/IV/WOS/t3',
- '2012/IV/WOS/t2/roz',
- '2012/IV/INFORMATYKA/t1',
- '2012/IV/INFORMATYKA/t7',
- '2012/IV/ETYKA/c2',
- '2012/IV/ETYKA/t4',
- '2012/IV/WOS/t8/roz',
- '2012/IV/WOS/c3',
- '2012/IV/ETYKA/c1',
- '2012/III/POLSKI/c1',
- '2012/III/POLSKI/c2',
- '2012/III/POLSKI/c3',
- '2012/III/PLASTYKA/c1',
- '2012/III/PLASTYKA/c2',
- '2012/III/PLASTYKA/c3',
- '2012/III/WOS/c1',
- '2012/III/WOS/c2',
- '2012/III/WOS/c3',
- '2012/III/WOS/c4',
- '2012/III/WOS/c5',
- '2012/III/WOS/t1',
- '2012/III/WOS/t2',
- '2012/III/WOS/t3',
- '2012/III/WOS/t4',
- '2012/III/WOS/t5',
- '2012/III/WOS/t6',
- '2012/III/WOS/t9',
- '2012/III/WOS/t10',
- '2012/III/WOS/t11',
- '2012/III/WOS/t24',
- '2012/III/WOS/t25',
- '2012/III/WOS/t26',
- '2012/III/INFORMATYKA/c1',
- '2012/III/INFORMATYKA/c2',
- '2012/III/INFORMATYKA/c5',
- '2012/III/ETYKA/c1',
- '2012/III/ETYKA/t1',
- '2012/IV/INFORMATYKA/c2',
- '2012/IV/INFORMATYKA/c4',
- '2012/IV/INFORMATYKA/t2',
- '2012/IV/INFORMATYKA/t3',
- '2012/IV/INFORMATYKA/t4',
- '2012/IV/POLSKI/c1',
- '2012/IV/POLSKI/c2',
- '2012/IV/POLSKI/c3',
- '2012/IV/INFORMATYKA/c2',
- '2012/IV/INFORMATYKA/c4',
- '2012/IV/INFORMATYKA/t2',
- '2012/IV/INFORMATYKA/t3',
- '2012/IV/INFORMATYKA/t4',
- '2012/IV/POLSKI/c1',
- '2012/IV/POLSKI/c2',
- '2012/IV/POLSKI/c3',
- '2012/IV/WOK/c1',
- '2012/IV/WOK/c2',
- '2012/IV/WOK/c3',
- '2012/IV/ETYKA/t11',
- '2012/IV/WOS/c1',
- '2012/IV/WOS/t13/roz',
- '2012/IV/WOS/c2',
- '2012/IV/ETYKA/t6',
- '2012/IV/ETYKA/t8',
- '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c1',
- '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c2',
- '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c3',
- '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c5',
- '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/c4',
- '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t1',
- '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t4',
- '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t5',
- '2012/II/ETYKA/c1',
- '2012/II/ETYKA/c3',
- '2012/II/ETYKA/c5',
- '2012/II/ETYKA/t2',
- '2012/II/ETYKA/t3',
- '2012/II/ETYKA/t4',
- '2012/II/ETYKA/t5',
- '2012/II/ETYKA/t6',
- '2012/II/ETYKA/t7',
- '2012/IV/WOS/t6',
- '2012/IV/WOS/t10/roz',
- '2012/IV/WOS/t14/roz',
- '2012/IV/WOS/t15/roz',
- '2012/IV/WOS/t27/roz',
- '2012/IV/WOS/t32/roz',
- '2012/IV/WOS/t36/roz',
- '2012/IV/INFORMATYKA/c1',
- '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t7'
- ]},
- {key: 'subject.competence', values: [
- 'Anonimowość - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach',
- 'Bezpieczeństwo komunikacji, pracy i transakcji - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach',
- 'Finansowanie mediów i wybrane sposoby zarabiania w nowych mediach - Ekonomiczne aspekty działania mediów',
- 'Funkcje komunikatów medialnych - Język mediów',
- 'Informacja jako dobro ekonomiczne - Ekonomiczne aspekty działania mediów',
- 'Językowa natura mediów - Język mediów',
- 'Komunikacja i media jako przedmiot refleksji etycznej - Etyka i wartości w komunikacji i mediach',
- 'Komunikacja - Relacje w środowisku medialnym',
- 'Kultura komunikacji medialnej - Język mediów',
- 'Media a prawa człowieka, obywatela i dziecka - Prawo w komunikacji i mediach',
- 'Nadzór nad siecią - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach',
- 'Ochrona danych osobowych - Prawo w komunikacji i mediach',
- 'Ochrona prywatności i wizerunku - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach',
- 'Otoczenie - Relacje w środowisku medialnym',
- 'Podejście krytyczne do informacji - Korzystanie z informacji',
- 'Polityka medialna - Ekonomiczne aspekty działania mediów',
- 'Prawa osób niepełnosprawnych - Prawo w komunikacji i mediach',
- 'Prawa wyłączne i monopole intelektualne - Prawo w komunikacji i mediach',
- 'Prawo mediów i media publiczne - Prawo w komunikacji i mediach',
- 'Prawo telekomunikacyjne - Prawo w komunikacji i mediach',
- 'Prezentowanie - Kreatywne korzystanie z mediów',
- 'Przetwarzanie - Kreatywne korzystanie z mediów',
- 'Rodzaje, źródła i praktyka stosowania prawa w kontekście mediów - Prawo w komunikacji i mediach',
- 'Rynek mediów - Ekonomiczne aspekty działania mediów',
- 'Tworzenie - Kreatywne korzystanie z mediów',
- 'Uzależnienia i higiena korzystania z mediów - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach',
- 'Wizerunek - Relacje w środowisku medialnym',
- 'Wykorzystanie informacji - Korzystanie z informacji',
- 'Wyszukiwanie informacji - Korzystanie z informacji',
- 'Wyzwania etyczne a normy prawa w mediach i komunikacji - Etyka i wartości w komunikacji i mediach',
- 'Wyzwania etyczne a treści mediów i komunikacji - Etyka i wartości w komunikacji i mediach',
- 'Wyzwania etyczne w relacjach przez media - Etyka i wartości w komunikacji i mediach',
- 'Źródła informacji - Korzystanie z informacji'
- ]}
- ],
-
documentSummaryView: {
title: '{% trans 'Informations about lesson' %}',
properties: [
},
plugins: {
- core: {templates: {{serialized_templates|safe}}}
+ core: {
+ templates: {{serialized_templates|safe}},
+ metadata: [
+ {key: 'audience', values: [
+ 'gimnazjum',
+ 'liceum',
+ 'master',
+ 'minimum',
+ 'optimum',
+ 'przedszkole',
+ 'sp1-3',
+ 'sp4-6',
+ 'studia'
+ ]},
+ {key: 'creator.scenario'},
+ {key: 'creator.methodologist'},
+ {key: 'description'},
+ {key: 'type', values: ['course', 'synthetic', 'project']},
+ {key: 'subject.curriculum', values: [
+ '2012/III/ETYKA/c4',
+ '2012/III/ETYKA/t5',
+ '2012/III/ETYKA/t9',
+ '2012/III/ETYKA/t11',
+ '2012/IV/WOS/c4',
+ '2012/IV/WOS/c6',
+ '2012/IV/WOS/t1',
+ '2012/IV/WOS/t2',
+ '2012/IV/WOS/t5',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/c5',
+ '2012/II/POLSKI/C3',
+ '2012/II/POLSKI/C2',
+ '2012/II/POLSKI/C1',
+ '2012/II/PLASTYKA/C1',
+ '2012/II/PLASTYKA/C2',
+ '2012/II/PLASTYKA/C3',
+ '2012/II/ETYKA/C4',
+ '2012/IV/WOS/c6/roz',
+ '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T11',
+ '2012/II/POLSKI/T3',
+ '2012/II/POLSKI/T5',
+ '2012/II/POLSKI/T4',
+ '2012/II/POLSKI/T7',
+ '2012/II/POLSKI/T9',
+ '2012/II/POLSKI/T10',
+ '2012/II/POLSKI/T11',
+ '2012/II/POLSKI/T12',
+ '2012/II/POLSKI/T13',
+ '2012/II/POLSKI/T14',
+ '2012/II/POLSKI/T15',
+ '2012/II/POLSKI/T16',
+ '2012/II/POLSKI/T17',
+ '2012/II/POLSKI/T18',
+ '2012/II/PLASTYKA/T1',
+ '2012/II/PLASTYKA/T2',
+ '2012/II/PLASTYKA/T3',
+ '2012/II/POLSKI/T6',
+ '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T6',
+ '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T7',
+ '2012/II/POLSKI/t1',
+ '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T4',
+ '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T13',
+ '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T10',
+ '2012/IV/WOS/t3',
+ '2012/IV/WOS/t2/roz',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/t1',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/t7',
+ '2012/IV/ETYKA/c2',
+ '2012/IV/ETYKA/t4',
+ '2012/IV/WOS/t8/roz',
+ '2012/IV/WOS/c3',
+ '2012/IV/ETYKA/c1',
+ '2012/III/POLSKI/c1',
+ '2012/III/POLSKI/c2',
+ '2012/III/POLSKI/c3',
+ '2012/III/PLASTYKA/c1',
+ '2012/III/PLASTYKA/c2',
+ '2012/III/PLASTYKA/c3',
+ '2012/III/WOS/c1',
+ '2012/III/WOS/c2',
+ '2012/III/WOS/c3',
+ '2012/III/WOS/c4',
+ '2012/III/WOS/c5',
+ '2012/III/WOS/t1',
+ '2012/III/WOS/t2',
+ '2012/III/WOS/t3',
+ '2012/III/WOS/t4',
+ '2012/III/WOS/t5',
+ '2012/III/WOS/t6',
+ '2012/III/WOS/t9',
+ '2012/III/WOS/t10',
+ '2012/III/WOS/t11',
+ '2012/III/WOS/t24',
+ '2012/III/WOS/t25',
+ '2012/III/WOS/t26',
+ '2012/III/INFORMATYKA/c1',
+ '2012/III/INFORMATYKA/c2',
+ '2012/III/INFORMATYKA/c5',
+ '2012/III/ETYKA/c1',
+ '2012/III/ETYKA/t1',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/c2',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/c4',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/t2',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/t3',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/t4',
+ '2012/IV/POLSKI/c1',
+ '2012/IV/POLSKI/c2',
+ '2012/IV/POLSKI/c3',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/c2',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/c4',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/t2',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/t3',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/t4',
+ '2012/IV/POLSKI/c1',
+ '2012/IV/POLSKI/c2',
+ '2012/IV/POLSKI/c3',
+ '2012/IV/WOK/c1',
+ '2012/IV/WOK/c2',
+ '2012/IV/WOK/c3',
+ '2012/IV/ETYKA/t11',
+ '2012/IV/WOS/c1',
+ '2012/IV/WOS/t13/roz',
+ '2012/IV/WOS/c2',
+ '2012/IV/ETYKA/t6',
+ '2012/IV/ETYKA/t8',
+ '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c1',
+ '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c2',
+ '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c3',
+ '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c5',
+ '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/c4',
+ '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t1',
+ '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t4',
+ '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t5',
+ '2012/II/ETYKA/c1',
+ '2012/II/ETYKA/c3',
+ '2012/II/ETYKA/c5',
+ '2012/II/ETYKA/t2',
+ '2012/II/ETYKA/t3',
+ '2012/II/ETYKA/t4',
+ '2012/II/ETYKA/t5',
+ '2012/II/ETYKA/t6',
+ '2012/II/ETYKA/t7',
+ '2012/IV/WOS/t6',
+ '2012/IV/WOS/t10/roz',
+ '2012/IV/WOS/t14/roz',
+ '2012/IV/WOS/t15/roz',
+ '2012/IV/WOS/t27/roz',
+ '2012/IV/WOS/t32/roz',
+ '2012/IV/WOS/t36/roz',
+ '2012/IV/INFORMATYKA/c1',
+ '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t7'
+ ]},
+ {key: 'subject.competence', values: [
+ 'Anonimowość - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach',
+ 'Bezpieczeństwo komunikacji, pracy i transakcji - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach',
+ 'Finansowanie mediów i wybrane sposoby zarabiania w nowych mediach - Ekonomiczne aspekty działania mediów',
+ 'Funkcje komunikatów medialnych - Język mediów',
+ 'Informacja jako dobro ekonomiczne - Ekonomiczne aspekty działania mediów',
+ 'Językowa natura mediów - Język mediów',
+ 'Komunikacja i media jako przedmiot refleksji etycznej - Etyka i wartości w komunikacji i mediach',
+ 'Komunikacja - Relacje w środowisku medialnym',
+ 'Kultura komunikacji medialnej - Język mediów',
+ 'Media a prawa człowieka, obywatela i dziecka - Prawo w komunikacji i mediach',
+ 'Nadzór nad siecią - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach',
+ 'Ochrona danych osobowych - Prawo w komunikacji i mediach',
+ 'Ochrona prywatności i wizerunku - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach',
+ 'Otoczenie - Relacje w środowisku medialnym',
+ 'Podejście krytyczne do informacji - Korzystanie z informacji',
+ 'Polityka medialna - Ekonomiczne aspekty działania mediów',
+ 'Prawa osób niepełnosprawnych - Prawo w komunikacji i mediach',
+ 'Prawa wyłączne i monopole intelektualne - Prawo w komunikacji i mediach',
+ 'Prawo mediów i media publiczne - Prawo w komunikacji i mediach',
+ 'Prawo telekomunikacyjne - Prawo w komunikacji i mediach',
+ 'Prezentowanie - Kreatywne korzystanie z mediów',
+ 'Przetwarzanie - Kreatywne korzystanie z mediów',
+ 'Rodzaje, źródła i praktyka stosowania prawa w kontekście mediów - Prawo w komunikacji i mediach',
+ 'Rynek mediów - Ekonomiczne aspekty działania mediów',
+ 'Tworzenie - Kreatywne korzystanie z mediów',
+ 'Uzależnienia i higiena korzystania z mediów - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach',
+ 'Wizerunek - Relacje w środowisku medialnym',
+ 'Wykorzystanie informacji - Korzystanie z informacji',
+ 'Wyszukiwanie informacji - Korzystanie z informacji',
+ 'Wyzwania etyczne a normy prawa w mediach i komunikacji - Etyka i wartości w komunikacji i mediach',
+ 'Wyzwania etyczne a treści mediów i komunikacji - Etyka i wartości w komunikacji i mediach',
+ 'Wyzwania etyczne w relacjach przez media - Etyka i wartości w komunikacji i mediach',
+ 'Źródła informacji - Korzystanie z informacji'
+ ]}
+ ]
+ }
},
toolbar: [
{actionName: 'core.link'}
],
- ['core.template']
+ ['core.template'],
+ ['core.showMetadataEditor'],
],
documentSaveUrl: function(id) { return '/editor/text/' + id + '/'; },