From 604ed508954cc8529e9d870a6ef7459a49489e1d Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: =?utf8?q?Aleksander=20=C5=81ukasz?= Date: Fri, 11 Jul 2014 14:30:16 +0200 Subject: [PATCH] Editor update: Bring back metadata editor as a modal dialog --- apps/wiki/locale/pl/LC_MESSAGES/djangojs.mo | Bin 6173 -> 6306 bytes apps/wiki/locale/pl/LC_MESSAGES/djangojs.po | 9 + apps/wiki/static/wiki/editor | 2 +- apps/wiki/templates/wiki/bootstrap.html | 378 ++++++++++---------- 4 files changed, 200 insertions(+), 189 deletions(-) diff --git a/apps/wiki/locale/pl/LC_MESSAGES/djangojs.mo b/apps/wiki/locale/pl/LC_MESSAGES/djangojs.mo index 6725666e80079626ed6a784d8e241b1bddaed921..57977fa0da3dc5e8401aab9e6b5a04bcbfdca5ff 100644 GIT binary patch delta 2202 zcmXxleQ1?c9Ki9j+`CiTb*7f)HRq;H-Ak^`nk{>?wV6{>Yc=(p&4mM7u1JlVi+CZZ8RfCF^TV^nYb9Q z|AzL@VKqE_C_^)_5WTMo%a}hjQ89I!(18bW7QPf6K|WzDdID$D{vfs|qLLt{)aB8l-YdJCFleV=!ES^c0&icupV@rJ?I1n z;`M`Q>PKSx&G`EmvbJ!1Ciyo5r@7$3pQ1NRpaWk-7xEpxlM})f^o$%~1N8*Dkn?E& zudo)s#X8L6<_c`YYTSvw4Tq3t4DY6?xMye31$>OYHlL#_yo#Rg8^|XtAdkL&tI!3k z#!75MK4E~bCHM;3|0LS)9C8f8C3K;a(e%%;at+PIUuXvM$-Ad{7J7XpxBc_?SCD;Kg`KmhWWn#%c%H-)yO9_^W~}CifngyKAOfYv|mF9 z{t>v1h^Ll^ow(lwmIeBb}isOUuO&_XWA`3TyFBd>3sQnd9(^$cpcim3DfS~dMZxPhGZ#p#SVk$07K}ZdllWw z!^q2!DQ$eGV%@Cy_rgByL<8YMYlxl13Sv3&1Yud1eeP_d749USAu{`fRm2XWk+7^H znliNz?#26wdk7cTNjyb(W}YTC6Ra~+JWu|QsU{vEd`J)Xqvri#Di#mVRB547M{JK5 z%)(8Cui8}cHM@JNfm?}(h-t)1!s0=+cy2m~^@MNH8p6Yy*?0GJ7x4(;KOD=pEa5TS zNF-xhJWTGNhx19IobYc*GvRi+l^lgksf}(z_x`@v_TW|!QxBiH>}$A)xQlq4;7>uO zY>0{{*Wv-KCsq?nN3R!L&fT+jU(e`;!m+{)Jp-xk)Ie&yyJ%O=_(#QW*FJ{59j_515dY! delta 2090 zcmYk-Z)lZO9KiA4bknUnHJ5AJX5P|mX47r9RoX03+8u`T6d^v&dvC5@hq+&;Zpc%N1PNed-(Umu$9jrhzki#r?qbuK)u77}L>N9ku zXVUcx=mM^w8Ttq9uZmeuGu1U#umN33TQY}t(B7EZ+mbub73@wPK%ehJCvXfMpny)~ zRQmlqPN#htS!4W;c`N@?S%Jf7>Xws#GqMV8ccJ(7;7r__+>NcYKSVS3BRYXU(Fy#I z+i?Q3FaxjREZmFUcVr6rcSa|<;7ZS;16)Q2{2R$u451S#W>$8TK?lg9*K3jE6Ah`| zntpFX<`C^@hSs6|Zb9$gHkJI_!5ds~B5&g-MG*(lQ{2RcYYv^ri|GB^u^HdQ#rQGS z;m_EJH_%hRh)$V%bf5!wqHjeHI9~s`FH`Hz*Tg@!^kHerEI9FtwB>#j}F*^rfx0zz$P?>FQNCpj&u<3 zBoCt*IDxMCbF9SE=;8bc+12JTtEG zc&a~-9YibPzAqvyU8BT0e1Uk1SUj>(R7}5nG*i*W!!Twog9~I7*brltAGlwVj SpP7EDu)ktoQK53iq2gQ3MxzG+ diff --git a/apps/wiki/locale/pl/LC_MESSAGES/djangojs.po b/apps/wiki/locale/pl/LC_MESSAGES/djangojs.po index 2581dc0e..6b954545 100644 --- a/apps/wiki/locale/pl/LC_MESSAGES/djangojs.po +++ b/apps/wiki/locale/pl/LC_MESSAGES/djangojs.po @@ -400,3 +400,12 @@ msgstr "Skomentuj" msgid "Delete this comment?" msgstr "Usunąć ten komentarz?" + +msgid "Metadata" +msgstr "Metadane" + +msgid "Document Metadata" +msgstr "Metadane dokumentu" + +msgid "Close" +msgstr "Zamknij" diff --git a/apps/wiki/static/wiki/editor b/apps/wiki/static/wiki/editor index 58fc71a8..6515d671 160000 --- a/apps/wiki/static/wiki/editor +++ b/apps/wiki/static/wiki/editor @@ -1 +1 @@ -Subproject commit 58fc71a8c51ee9e8df92827ed380497d2b131841 +Subproject commit 6515d67111202f746a1a58c66dcf2261636f2a26 diff --git a/apps/wiki/templates/wiki/bootstrap.html b/apps/wiki/templates/wiki/bootstrap.html index 9b78cb75..052a62d2 100644 --- a/apps/wiki/templates/wiki/bootstrap.html +++ b/apps/wiki/templates/wiki/bootstrap.html @@ -65,192 +65,6 @@ } }, - metadata: [ - {key: 'audience', values: [ - 'gimnazjum', - 'liceum', - 'master', - 'minimum', - 'optimum', - 'przedszkole', - 'sp1-3', - 'sp4-6', - 'studia' - ]}, - {key: 'creator.scenario'}, - {key: 'creator.methodologist'}, - {key: 'description'}, - {key: 'type', values: ['course', 'synthetic', 'project']}, - {key: 'subject.curriculum', values: [ - '2012/III/ETYKA/c4', - '2012/III/ETYKA/t5', - '2012/III/ETYKA/t9', - '2012/III/ETYKA/t11', - '2012/IV/WOS/c4', - '2012/IV/WOS/c6', - '2012/IV/WOS/t1', - '2012/IV/WOS/t2', - '2012/IV/WOS/t5', - '2012/IV/INFORMATYKA/c5', - '2012/II/POLSKI/C3', - '2012/II/POLSKI/C2', - '2012/II/POLSKI/C1', - '2012/II/PLASTYKA/C1', - '2012/II/PLASTYKA/C2', - '2012/II/PLASTYKA/C3', - '2012/II/ETYKA/C4', - '2012/IV/WOS/c6/roz', - '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T11', - '2012/II/POLSKI/T3', - '2012/II/POLSKI/T5', - '2012/II/POLSKI/T4', - '2012/II/POLSKI/T7', - '2012/II/POLSKI/T9', - '2012/II/POLSKI/T10', - '2012/II/POLSKI/T11', - '2012/II/POLSKI/T12', - '2012/II/POLSKI/T13', - '2012/II/POLSKI/T14', - '2012/II/POLSKI/T15', - '2012/II/POLSKI/T16', - '2012/II/POLSKI/T17', - '2012/II/POLSKI/T18', - '2012/II/PLASTYKA/T1', - '2012/II/PLASTYKA/T2', - '2012/II/PLASTYKA/T3', - '2012/II/POLSKI/T6', - '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T6', - '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T7', - '2012/II/POLSKI/t1', - '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T4', - '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T13', - '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T10', - '2012/IV/WOS/t3', - '2012/IV/WOS/t2/roz', - '2012/IV/INFORMATYKA/t1', - '2012/IV/INFORMATYKA/t7', - '2012/IV/ETYKA/c2', - '2012/IV/ETYKA/t4', - '2012/IV/WOS/t8/roz', - '2012/IV/WOS/c3', - '2012/IV/ETYKA/c1', - '2012/III/POLSKI/c1', - '2012/III/POLSKI/c2', - '2012/III/POLSKI/c3', - '2012/III/PLASTYKA/c1', - '2012/III/PLASTYKA/c2', - '2012/III/PLASTYKA/c3', - '2012/III/WOS/c1', - '2012/III/WOS/c2', - '2012/III/WOS/c3', - '2012/III/WOS/c4', - '2012/III/WOS/c5', - '2012/III/WOS/t1', - '2012/III/WOS/t2', - '2012/III/WOS/t3', - '2012/III/WOS/t4', - '2012/III/WOS/t5', - '2012/III/WOS/t6', - '2012/III/WOS/t9', - '2012/III/WOS/t10', - '2012/III/WOS/t11', - '2012/III/WOS/t24', - '2012/III/WOS/t25', - '2012/III/WOS/t26', - '2012/III/INFORMATYKA/c1', - '2012/III/INFORMATYKA/c2', - '2012/III/INFORMATYKA/c5', - '2012/III/ETYKA/c1', - '2012/III/ETYKA/t1', - '2012/IV/INFORMATYKA/c2', - '2012/IV/INFORMATYKA/c4', - '2012/IV/INFORMATYKA/t2', - '2012/IV/INFORMATYKA/t3', - '2012/IV/INFORMATYKA/t4', - '2012/IV/POLSKI/c1', - '2012/IV/POLSKI/c2', - '2012/IV/POLSKI/c3', - '2012/IV/INFORMATYKA/c2', - '2012/IV/INFORMATYKA/c4', - '2012/IV/INFORMATYKA/t2', - '2012/IV/INFORMATYKA/t3', - '2012/IV/INFORMATYKA/t4', - '2012/IV/POLSKI/c1', - '2012/IV/POLSKI/c2', - '2012/IV/POLSKI/c3', - '2012/IV/WOK/c1', - '2012/IV/WOK/c2', - '2012/IV/WOK/c3', - '2012/IV/ETYKA/t11', - '2012/IV/WOS/c1', - '2012/IV/WOS/t13/roz', - '2012/IV/WOS/c2', - '2012/IV/ETYKA/t6', - '2012/IV/ETYKA/t8', - '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c1', - '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c2', - '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c3', - '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c5', - '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/c4', - '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t1', - '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t4', - '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t5', - '2012/II/ETYKA/c1', - '2012/II/ETYKA/c3', - '2012/II/ETYKA/c5', - '2012/II/ETYKA/t2', - '2012/II/ETYKA/t3', - '2012/II/ETYKA/t4', - '2012/II/ETYKA/t5', - '2012/II/ETYKA/t6', - '2012/II/ETYKA/t7', - '2012/IV/WOS/t6', - '2012/IV/WOS/t10/roz', - '2012/IV/WOS/t14/roz', - '2012/IV/WOS/t15/roz', - '2012/IV/WOS/t27/roz', - '2012/IV/WOS/t32/roz', - '2012/IV/WOS/t36/roz', - '2012/IV/INFORMATYKA/c1', - '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t7' - ]}, - {key: 'subject.competence', values: [ - 'Anonimowość - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach', - 'Bezpieczeństwo komunikacji, pracy i transakcji - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach', - 'Finansowanie mediów i wybrane sposoby zarabiania w nowych mediach - Ekonomiczne aspekty działania mediów', - 'Funkcje komunikatów medialnych - Język mediów', - 'Informacja jako dobro ekonomiczne - Ekonomiczne aspekty działania mediów', - 'Językowa natura mediów - Język mediów', - 'Komunikacja i media jako przedmiot refleksji etycznej - Etyka i wartości w komunikacji i mediach', - 'Komunikacja - Relacje w środowisku medialnym', - 'Kultura komunikacji medialnej - Język mediów', - 'Media a prawa człowieka, obywatela i dziecka - Prawo w komunikacji i mediach', - 'Nadzór nad siecią - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach', - 'Ochrona danych osobowych - Prawo w komunikacji i mediach', - 'Ochrona prywatności i wizerunku - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach', - 'Otoczenie - Relacje w środowisku medialnym', - 'Podejście krytyczne do informacji - Korzystanie z informacji', - 'Polityka medialna - Ekonomiczne aspekty działania mediów', - 'Prawa osób niepełnosprawnych - Prawo w komunikacji i mediach', - 'Prawa wyłączne i monopole intelektualne - Prawo w komunikacji i mediach', - 'Prawo mediów i media publiczne - Prawo w komunikacji i mediach', - 'Prawo telekomunikacyjne - Prawo w komunikacji i mediach', - 'Prezentowanie - Kreatywne korzystanie z mediów', - 'Przetwarzanie - Kreatywne korzystanie z mediów', - 'Rodzaje, źródła i praktyka stosowania prawa w kontekście mediów - Prawo w komunikacji i mediach', - 'Rynek mediów - Ekonomiczne aspekty działania mediów', - 'Tworzenie - Kreatywne korzystanie z mediów', - 'Uzależnienia i higiena korzystania z mediów - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach', - 'Wizerunek - Relacje w środowisku medialnym', - 'Wykorzystanie informacji - Korzystanie z informacji', - 'Wyszukiwanie informacji - Korzystanie z informacji', - 'Wyzwania etyczne a normy prawa w mediach i komunikacji - Etyka i wartości w komunikacji i mediach', - 'Wyzwania etyczne a treści mediów i komunikacji - Etyka i wartości w komunikacji i mediach', - 'Wyzwania etyczne w relacjach przez media - Etyka i wartości w komunikacji i mediach', - 'Źródła informacji - Korzystanie z informacji' - ]} - ], - documentSummaryView: { title: '{% trans 'Informations about lesson' %}', properties: [ @@ -261,7 +75,194 @@ }, plugins: { - core: {templates: {{serialized_templates|safe}}} + core: { + templates: {{serialized_templates|safe}}, + metadata: [ + {key: 'audience', values: [ + 'gimnazjum', + 'liceum', + 'master', + 'minimum', + 'optimum', + 'przedszkole', + 'sp1-3', + 'sp4-6', + 'studia' + ]}, + {key: 'creator.scenario'}, + {key: 'creator.methodologist'}, + {key: 'description'}, + {key: 'type', values: ['course', 'synthetic', 'project']}, + {key: 'subject.curriculum', values: [ + '2012/III/ETYKA/c4', + '2012/III/ETYKA/t5', + '2012/III/ETYKA/t9', + '2012/III/ETYKA/t11', + '2012/IV/WOS/c4', + '2012/IV/WOS/c6', + '2012/IV/WOS/t1', + '2012/IV/WOS/t2', + '2012/IV/WOS/t5', + '2012/IV/INFORMATYKA/c5', + '2012/II/POLSKI/C3', + '2012/II/POLSKI/C2', + '2012/II/POLSKI/C1', + '2012/II/PLASTYKA/C1', + '2012/II/PLASTYKA/C2', + '2012/II/PLASTYKA/C3', + '2012/II/ETYKA/C4', + '2012/IV/WOS/c6/roz', + '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T11', + '2012/II/POLSKI/T3', + '2012/II/POLSKI/T5', + '2012/II/POLSKI/T4', + '2012/II/POLSKI/T7', + '2012/II/POLSKI/T9', + '2012/II/POLSKI/T10', + '2012/II/POLSKI/T11', + '2012/II/POLSKI/T12', + '2012/II/POLSKI/T13', + '2012/II/POLSKI/T14', + '2012/II/POLSKI/T15', + '2012/II/POLSKI/T16', + '2012/II/POLSKI/T17', + '2012/II/POLSKI/T18', + '2012/II/PLASTYKA/T1', + '2012/II/PLASTYKA/T2', + '2012/II/PLASTYKA/T3', + '2012/II/POLSKI/T6', + '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T6', + '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T7', + '2012/II/POLSKI/t1', + '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/T4', + '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T13', + '2012/II/WYCHOWANIE_DO_ZYCIA_W_RODZINIE/T10', + '2012/IV/WOS/t3', + '2012/IV/WOS/t2/roz', + '2012/IV/INFORMATYKA/t1', + '2012/IV/INFORMATYKA/t7', + '2012/IV/ETYKA/c2', + '2012/IV/ETYKA/t4', + '2012/IV/WOS/t8/roz', + '2012/IV/WOS/c3', + '2012/IV/ETYKA/c1', + '2012/III/POLSKI/c1', + '2012/III/POLSKI/c2', + '2012/III/POLSKI/c3', + '2012/III/PLASTYKA/c1', + '2012/III/PLASTYKA/c2', + '2012/III/PLASTYKA/c3', + '2012/III/WOS/c1', + '2012/III/WOS/c2', + '2012/III/WOS/c3', + '2012/III/WOS/c4', + '2012/III/WOS/c5', + '2012/III/WOS/t1', + '2012/III/WOS/t2', + '2012/III/WOS/t3', + '2012/III/WOS/t4', + '2012/III/WOS/t5', + '2012/III/WOS/t6', + '2012/III/WOS/t9', + '2012/III/WOS/t10', + '2012/III/WOS/t11', + '2012/III/WOS/t24', + '2012/III/WOS/t25', + '2012/III/WOS/t26', + '2012/III/INFORMATYKA/c1', + '2012/III/INFORMATYKA/c2', + '2012/III/INFORMATYKA/c5', + '2012/III/ETYKA/c1', + '2012/III/ETYKA/t1', + '2012/IV/INFORMATYKA/c2', + '2012/IV/INFORMATYKA/c4', + '2012/IV/INFORMATYKA/t2', + '2012/IV/INFORMATYKA/t3', + '2012/IV/INFORMATYKA/t4', + '2012/IV/POLSKI/c1', + '2012/IV/POLSKI/c2', + '2012/IV/POLSKI/c3', + '2012/IV/INFORMATYKA/c2', + '2012/IV/INFORMATYKA/c4', + '2012/IV/INFORMATYKA/t2', + '2012/IV/INFORMATYKA/t3', + '2012/IV/INFORMATYKA/t4', + '2012/IV/POLSKI/c1', + '2012/IV/POLSKI/c2', + '2012/IV/POLSKI/c3', + '2012/IV/WOK/c1', + '2012/IV/WOK/c2', + '2012/IV/WOK/c3', + '2012/IV/ETYKA/t11', + '2012/IV/WOS/c1', + '2012/IV/WOS/t13/roz', + '2012/IV/WOS/c2', + '2012/IV/ETYKA/t6', + '2012/IV/ETYKA/t8', + '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c1', + '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c2', + '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c3', + '2012/II/ZAJECIA_KOMPUTEROWE/c5', + '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/c4', + '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t1', + '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t4', + '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t5', + '2012/II/ETYKA/c1', + '2012/II/ETYKA/c3', + '2012/II/ETYKA/c5', + '2012/II/ETYKA/t2', + '2012/II/ETYKA/t3', + '2012/II/ETYKA/t4', + '2012/II/ETYKA/t5', + '2012/II/ETYKA/t6', + '2012/II/ETYKA/t7', + '2012/IV/WOS/t6', + '2012/IV/WOS/t10/roz', + '2012/IV/WOS/t14/roz', + '2012/IV/WOS/t15/roz', + '2012/IV/WOS/t27/roz', + '2012/IV/WOS/t32/roz', + '2012/IV/WOS/t36/roz', + '2012/IV/INFORMATYKA/c1', + '2012/II/HISTORIA_I_SPOLECZENSTWO/t7' + ]}, + {key: 'subject.competence', values: [ + 'Anonimowość - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach', + 'Bezpieczeństwo komunikacji, pracy i transakcji - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach', + 'Finansowanie mediów i wybrane sposoby zarabiania w nowych mediach - Ekonomiczne aspekty działania mediów', + 'Funkcje komunikatów medialnych - Język mediów', + 'Informacja jako dobro ekonomiczne - Ekonomiczne aspekty działania mediów', + 'Językowa natura mediów - Język mediów', + 'Komunikacja i media jako przedmiot refleksji etycznej - Etyka i wartości w komunikacji i mediach', + 'Komunikacja - Relacje w środowisku medialnym', + 'Kultura komunikacji medialnej - Język mediów', + 'Media a prawa człowieka, obywatela i dziecka - Prawo w komunikacji i mediach', + 'Nadzór nad siecią - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach', + 'Ochrona danych osobowych - Prawo w komunikacji i mediach', + 'Ochrona prywatności i wizerunku - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach', + 'Otoczenie - Relacje w środowisku medialnym', + 'Podejście krytyczne do informacji - Korzystanie z informacji', + 'Polityka medialna - Ekonomiczne aspekty działania mediów', + 'Prawa osób niepełnosprawnych - Prawo w komunikacji i mediach', + 'Prawa wyłączne i monopole intelektualne - Prawo w komunikacji i mediach', + 'Prawo mediów i media publiczne - Prawo w komunikacji i mediach', + 'Prawo telekomunikacyjne - Prawo w komunikacji i mediach', + 'Prezentowanie - Kreatywne korzystanie z mediów', + 'Przetwarzanie - Kreatywne korzystanie z mediów', + 'Rodzaje, źródła i praktyka stosowania prawa w kontekście mediów - Prawo w komunikacji i mediach', + 'Rynek mediów - Ekonomiczne aspekty działania mediów', + 'Tworzenie - Kreatywne korzystanie z mediów', + 'Uzależnienia i higiena korzystania z mediów - Bezpieczeństwo w komunikacji i mediach', + 'Wizerunek - Relacje w środowisku medialnym', + 'Wykorzystanie informacji - Korzystanie z informacji', + 'Wyszukiwanie informacji - Korzystanie z informacji', + 'Wyzwania etyczne a normy prawa w mediach i komunikacji - Etyka i wartości w komunikacji i mediach', + 'Wyzwania etyczne a treści mediów i komunikacji - Etyka i wartości w komunikacji i mediach', + 'Wyzwania etyczne w relacjach przez media - Etyka i wartości w komunikacji i mediach', + 'Źródła informacji - Korzystanie z informacji' + ]} + ] + } }, toolbar: [ @@ -279,7 +280,8 @@ {actionName: 'core.link'} ], - ['core.template'] + ['core.template'], + ['core.showMetadataEditor'], ], documentSaveUrl: function(id) { return '/editor/text/' + id + '/'; }, -- 2.20.1