4 "model": "curriculum.curriculumlevel",
11 "model": "curriculum.curriculumlevel",
18 "model": "curriculum.curriculumcourse",
20 "accusative": "j\u0119zyk polski",
22 "title": "J\u0119zyk polski"
27 "model": "curriculum.curriculumcourse",
29 "accusative": "plastyk\u0119",
36 "model": "curriculum.curriculumcourse",
38 "accusative": "wiedz\u0119 o spo\u0142ecze\u0144stwie",
40 "title": "Wiedza o spo\u0142ecze\u0144stwie"
45 "model": "curriculum.curriculumcourse",
47 "accusative": "informatyk\u0119",
48 "slug": "informatyka",
49 "title": "Informatyka"
54 "model": "curriculum.curriculumcourse",
56 "accusative": "etyk\u0119",
63 "model": "curriculum.curriculum",
67 "identifier": "2012/III/POLSKI/c1",
69 "title": "I. Odbi\u00f3r wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji."
74 "model": "curriculum.curriculum",
78 "identifier": "2012/III/POLSKI/c2",
80 "title": "II. Analiza i interpretacja tekst\u00f3w kultury."
85 "model": "curriculum.curriculum",
89 "identifier": "2012/III/POLSKI/c3",
91 "title": "III. Tworzenie wypowiedzi."
96 "model": "curriculum.curriculum",
100 "identifier": "2012/III/PLASTYKA/c1",
102 "title": "I. Odbi\u00f3r wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji \u2013 percepcja sztuki."
107 "model": "curriculum.curriculum",
111 "identifier": "2012/III/PLASTYKA/c2",
113 "title": "II. Tworzenie wypowiedzi \u2013 ekspresja przez sztuk\u0119."
118 "model": "curriculum.curriculum",
122 "identifier": "2012/III/PLASTYKA/c3",
124 "title": "III. Analiza i interpretacja tekst\u00f3w kultury \u2013 recepcja sztuki."
129 "model": "curriculum.curriculum",
133 "identifier": "2012/III/WOS/c1",
135 "title": "I. Wykorzystanie i tworzenie informacji."
140 "model": "curriculum.curriculum",
144 "identifier": "2012/III/WOS/c2",
146 "title": "II. Rozpoznawanie i rozwi\u0105zywanie problem\u00f3w."
151 "model": "curriculum.curriculum",
155 "identifier": "2012/III/WOS/c3",
157 "title": "III. Wsp\u00f3\u0142dzia\u0142anie w sprawach publicznych."
162 "model": "curriculum.curriculum",
166 "identifier": "2012/III/WOS/c4",
168 "title": "IV. Znajomo\u015b\u0107 zasad i procedur demokracji."
173 "model": "curriculum.curriculum",
177 "identifier": "2012/III/WOS/c5",
179 "title": "V. Znajomo\u015b\u0107 podstaw ustroju Rzeczypospolitej Polskiej."
184 "model": "curriculum.curriculum",
188 "identifier": "2012/III/WOS/t1",
190 "title": "Podstawowe umiej\u0119tno\u015bci \u017cycia w grupie."
195 "model": "curriculum.curriculum",
199 "identifier": "2012/III/WOS/t2",
201 "title": "\u017bycie spo\u0142eczne"
206 "model": "curriculum.curriculum",
210 "identifier": "2012/III/WOS/t3",
212 "title": "Wsp\u00f3\u0142czesne spo\u0142ecze\u0144stwo polskie."
217 "model": "curriculum.curriculum",
221 "identifier": "2012/III/WOS/t4",
223 "title": "By\u0107 obywatelem."
228 "model": "curriculum.curriculum",
232 "identifier": "2012/III/WOS/t5",
234 "title": "Udzia\u0142 obywateli w \u017cyciu publicznym"
239 "model": "curriculum.curriculum",
243 "identifier": "2012/III/WOS/t6",
245 "title": "\u015arodki masowego przekazu."
250 "model": "curriculum.curriculum",
254 "identifier": "2012/III/WOS/t9",
256 "title": "Patriotyzm dzisiaj."
261 "model": "curriculum.curriculum",
265 "identifier": "2012/III/WOS/t10",
267 "title": "Pa\u0144stwo i w\u0142adza demokratyczna."
272 "model": "curriculum.curriculum",
276 "identifier": "2012/III/WOS/t11",
278 "title": "Rzeczpospolita Polska jako demokracja konstytucyjna."
283 "model": "curriculum.curriculum",
287 "identifier": "2012/III/WOS/t24",
289 "title": "Praca i przedsi\u0119biorczo\u015b\u0107."
294 "model": "curriculum.curriculum",
298 "identifier": "2012/III/WOS/t25",
300 "title": "Gospodarka rynkowa."
305 "model": "curriculum.curriculum",
309 "identifier": "2012/III/WOS/t26",
311 "title": "Gospodarstwo domowe."
316 "model": "curriculum.curriculum",
320 "identifier": "2012/III/INFORMATYKA/c1",
322 "title": "I. Bezpieczne pos\u0142ugiwanie si\u0119 komputerem i jego oprogramowaniem, wykorzystanie sieci komputerowej; komunikowanie si\u0119 za pomoc\u0105 komputera i technologii informacyjno-komunikacyjnych."
327 "model": "curriculum.curriculum",
331 "identifier": "2012/III/INFORMATYKA/c2",
333 "title": "II. Wyszukiwanie, gromadzenie i przetwarzanie informacji z r\u00f3\u017cnych \u017ar\u00f3de\u0142; opracowywanie za pomoc\u0105 komputera: rysunk\u00f3w, tekst\u00f3w, danych liczbowych, motyw\u00f3w, animacji, prezentacji multimedialnych."
338 "model": "curriculum.curriculum",
342 "identifier": "2012/III/INFORMATYKA/c5",
344 "title": "V. Ocena zagro\u017ce\u0144 i ogranicze\u0144, docenianie spo\u0142ecznych aspekt\u00f3w rozwoju i zastosowa\u0144 informatyki."
349 "model": "curriculum.curriculum",
353 "identifier": "2012/III/ETYKA/c1",
355 "title": "I. Kszta\u0142towanie refleksyjnej postawy wobec cz\u0142owieka, jego natury, powinno\u015bci moralnych oraz wobec r\u00f3\u017cnych sytuacji \u017cyciowych."
360 "model": "curriculum.curriculum",
364 "identifier": "2012/III/ETYKA/c4",
366 "title": "IV. Podj\u0119cie odpowiedzialno\u015bci za siebie i innych oraz za dokonywane wybory moralne; rozstrzyganie w\u0105tpliwo\u015bci i problem\u00f3w moralnych zgodnie z przyj\u0119t\u0105 hierarchi\u0105 warto\u015bci i dobrem wsp\u00f3lnym."
371 "model": "curriculum.curriculum",
375 "identifier": "2012/III/ETYKA/t1",
377 "title": "Cz\u0142owiek jako osoba; natura i godno\u015b\u0107 cz\u0142owieka."
382 "model": "curriculum.curriculum",
386 "identifier": "2012/III/ETYKA/t5",
388 "title": "Cz\u0142owiek wobec warto\u015bci; cz\u0142owiek wobec cierpienia i \u015bmierci."
393 "model": "curriculum.curriculum",
397 "identifier": "2012/III/ETYKA/t9",
399 "title": "Normy i warto\u015bci demokratyczne le\u017c\u0105ce u podstaw aktywno\u015bci spo\u0142ecznej na poziomie ma\u0142ej grupy, szko\u0142y, spo\u0142eczno\u015bci lokalnej."
404 "model": "curriculum.curriculum",
408 "identifier": "2012/III/ETYKA/t11",
410 "title": "Praca i jej warto\u015b\u0107 dla cz\u0142owieka, znaczenie etyki zawodowej."
415 "model": "curriculum.curriculum",
419 "identifier": "2012/IV/WOS/c4",
421 "title": "IV. Znajomo\u015b\u0107 zasad i procedur demokracji."
426 "model": "curriculum.curriculum",
430 "identifier": "2012/IV/WOS/c6",
432 "title": "VI. Znajomo\u015b\u0107 praw cz\u0142owieka i sposob\u00f3w ich ochrony."
437 "model": "curriculum.curriculum",
441 "identifier": "2012/IV/WOS/t1",
443 "title": "M\u0142ody obywatel w urz\u0119dzie."
448 "model": "curriculum.curriculum",
452 "identifier": "2012/IV/WOS/t2",
454 "title": "Prawo i s\u0105dy."
459 "model": "curriculum.curriculum",
463 "identifier": "2012/IV/WOS/t5",
465 "title": "Prawa cz\u0142owieka."
470 "model": "curriculum.curriculum",
474 "identifier": "2012/IV/WOS/t6",
476 "title": "Ochrona praw i wolno\u015bci."
481 "model": "curriculum.curriculum",
485 "identifier": "2012/IV/WOS/t10/roz",
487 "title": "Edukacja w XXI w. (zakres rozszerzony)"
492 "model": "curriculum.curriculum",
496 "identifier": "2012/IV/WOS/t14/roz",
498 "title": "\u015arodki masowego przekazu. (zakres rozszerzony)"
503 "model": "curriculum.curriculum",
507 "identifier": "2012/IV/WOS/t15/roz",
509 "title": "Demokracja \u2013 zasady i procedury. (zakres rozszerzony)"
514 "model": "curriculum.curriculum",
518 "identifier": "2012/IV/WOS/t27/roz",
520 "title": "Organy kontroli pa\u0144stwowej, ochrony prawa i zaufania publicznego. (zakres rozszerzony)"
525 "model": "curriculum.curriculum",
529 "identifier": "2012/IV/WOS/t32/roz",
531 "title": "Prawo cywilne i rodzinne. (zakres rozszerzony)"
536 "model": "curriculum.curriculum",
540 "identifier": "2012/IV/WOS/t36/roz",
542 "title": "Obywatel wobec prawa. (zakres rozszerzony)"
547 "model": "curriculum.curriculum",
551 "identifier": "2012/IV/INFORMATYKA/c1",
553 "title": "I. Bezpieczne pos\u0142ugiwanie si\u0119 komputerem i jego oprogramowaniem, wykorzystanie sieci komputerowej; komunikowanie si\u0119 za pomoc\u0105 komputera i technologii informacyjno-komunikacyjnych."
558 "model": "curriculum.curriculum",
562 "identifier": "2012/IV/INFORMATYKA/c5",
564 "title": "V. Ocena zagro\u017ce\u0144 i ogranicze\u0144, docenianie spo\u0142ecznych aspekt\u00f3w rozwoju i zastosowa\u0144 informatyki."