layout fix for info
[edumed.git] / curriculum / fixtures / curriculum.json
1 [
2     {
3         "pk": 1,
4         "model": "curriculum.curriculumlevel",
5         "fields": {
6             "title": "III"
7         }
8     },
9     {
10         "pk": 2,
11         "model": "curriculum.curriculumlevel",
12         "fields": {
13             "title": "IV"
14         }
15     },
16     {
17         "pk": 1,
18         "model": "curriculum.curriculumcourse",
19         "fields": {
20             "accusative": "j\u0119zyk polski",
21             "slug": "polski",
22             "title": "J\u0119zyk polski"
23         }
24     },
25     {
26         "pk": 2,
27         "model": "curriculum.curriculumcourse",
28         "fields": {
29             "accusative": "plastyk\u0119",
30             "slug": "plastyka",
31             "title": "Plastyka"
32         }
33     },
34     {
35         "pk": 3,
36         "model": "curriculum.curriculumcourse",
37         "fields": {
38             "accusative": "wiedz\u0119 o spo\u0142ecze\u0144stwie",
39             "slug": "wos",
40             "title": "Wiedza o spo\u0142ecze\u0144stwie"
41         }
42     },
43     {
44         "pk": 4,
45         "model": "curriculum.curriculumcourse",
46         "fields": {
47             "accusative": "informatyk\u0119",
48             "slug": "informatyka",
49             "title": "Informatyka"
50         }
51     },
52     {
53         "pk": 5,
54         "model": "curriculum.curriculumcourse",
55         "fields": {
56             "accusative": "etyk\u0119",
57             "slug": "etyka",
58             "title": "Etyka"
59         }
60     },
61     {
62         "pk": 1,
63         "model": "curriculum.curriculum",
64         "fields": {
65             "course": 1,
66             "level": 1,
67             "identifier": "2012/III/POLSKI/c1",
68             "type": "c",
69             "title": "I. Odbi\u00f3r wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji."
70         }
71     },
72     {
73         "pk": 2,
74         "model": "curriculum.curriculum",
75         "fields": {
76             "course": 1,
77             "level": 1,
78             "identifier": "2012/III/POLSKI/c2",
79             "type": "c",
80             "title": "II. Analiza i interpretacja tekst\u00f3w kultury."
81         }
82     },
83     {
84         "pk": 3,
85         "model": "curriculum.curriculum",
86         "fields": {
87             "course": 1,
88             "level": 1,
89             "identifier": "2012/III/POLSKI/c3",
90             "type": "c",
91             "title": "III. Tworzenie wypowiedzi."
92         }
93     },
94     {
95         "pk": 4,
96         "model": "curriculum.curriculum",
97         "fields": {
98             "course": 2,
99             "level": 1,
100             "identifier": "2012/III/PLASTYKA/c1",
101             "type": "c",
102             "title": "I. Odbi\u00f3r wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji \u2013 percepcja sztuki."
103         }
104     },
105     {
106         "pk": 5,
107         "model": "curriculum.curriculum",
108         "fields": {
109             "course": 2,
110             "level": 1,
111             "identifier": "2012/III/PLASTYKA/c2",
112             "type": "c",
113             "title": "II. Tworzenie wypowiedzi \u2013 ekspresja przez sztuk\u0119."
114         }
115     },
116     {
117         "pk": 6,
118         "model": "curriculum.curriculum",
119         "fields": {
120             "course": 2,
121             "level": 1,
122             "identifier": "2012/III/PLASTYKA/c3",
123             "type": "c",
124             "title": "III. Analiza i interpretacja tekst\u00f3w kultury \u2013 recepcja sztuki."
125         }
126     },
127     {
128         "pk": 7,
129         "model": "curriculum.curriculum",
130         "fields": {
131             "course": 3,
132             "level": 1,
133             "identifier": "2012/III/WOS/c1",
134             "type": "c",
135             "title": "I. Wykorzystanie i tworzenie informacji."
136         }
137     },
138     {
139         "pk": 8,
140         "model": "curriculum.curriculum",
141         "fields": {
142             "course": 3,
143             "level": 1,
144             "identifier": "2012/III/WOS/c2",
145             "type": "c",
146             "title": "II. Rozpoznawanie i rozwi\u0105zywanie problem\u00f3w."
147         }
148     },
149     {
150         "pk": 9,
151         "model": "curriculum.curriculum",
152         "fields": {
153             "course": 3,
154             "level": 1,
155             "identifier": "2012/III/WOS/c3",
156             "type": "c",
157             "title": "III. Wsp\u00f3\u0142dzia\u0142anie w sprawach publicznych."
158         }
159     },
160     {
161         "pk": 10,
162         "model": "curriculum.curriculum",
163         "fields": {
164             "course": 3,
165             "level": 1,
166             "identifier": "2012/III/WOS/c4",
167             "type": "c",
168             "title": "IV. Znajomo\u015b\u0107 zasad i procedur demokracji."
169         }
170     },
171     {
172         "pk": 11,
173         "model": "curriculum.curriculum",
174         "fields": {
175             "course": 3,
176             "level": 1,
177             "identifier": "2012/III/WOS/c5",
178             "type": "c",
179             "title": "V. Znajomo\u015b\u0107 podstaw ustroju Rzeczypospolitej Polskiej."
180         }
181     },
182     {
183         "pk": 12,
184         "model": "curriculum.curriculum",
185         "fields": {
186             "course": 3,
187             "level": 1,
188             "identifier": "2012/III/WOS/t1",
189             "type": "t",
190             "title": "Podstawowe umiej\u0119tno\u015bci \u017cycia w grupie."
191         }
192     },
193     {
194         "pk": 13,
195         "model": "curriculum.curriculum",
196         "fields": {
197             "course": 3,
198             "level": 1,
199             "identifier": "2012/III/WOS/t2",
200             "type": "t",
201             "title": "\u017bycie spo\u0142eczne"
202         }
203     },
204     {
205         "pk": 14,
206         "model": "curriculum.curriculum",
207         "fields": {
208             "course": 3,
209             "level": 1,
210             "identifier": "2012/III/WOS/t3",
211             "type": "t",
212             "title": "Wsp\u00f3\u0142czesne spo\u0142ecze\u0144stwo polskie."
213         }
214     },
215     {
216         "pk": 15,
217         "model": "curriculum.curriculum",
218         "fields": {
219             "course": 3,
220             "level": 1,
221             "identifier": "2012/III/WOS/t4",
222             "type": "t",
223             "title": "By\u0107 obywatelem."
224         }
225     },
226     {
227         "pk": 16,
228         "model": "curriculum.curriculum",
229         "fields": {
230             "course": 3,
231             "level": 1,
232             "identifier": "2012/III/WOS/t5",
233             "type": "t",
234             "title": "Udzia\u0142 obywateli w \u017cyciu publicznym"
235         }
236     },
237     {
238         "pk": 17,
239         "model": "curriculum.curriculum",
240         "fields": {
241             "course": 3,
242             "level": 1,
243             "identifier": "2012/III/WOS/t6",
244             "type": "t",
245             "title": "\u015arodki masowego przekazu."
246         }
247     },
248     {
249         "pk": 18,
250         "model": "curriculum.curriculum",
251         "fields": {
252             "course": 3,
253             "level": 1,
254             "identifier": "2012/III/WOS/t9",
255             "type": "t",
256             "title": "Patriotyzm dzisiaj."
257         }
258     },
259     {
260         "pk": 19,
261         "model": "curriculum.curriculum",
262         "fields": {
263             "course": 3,
264             "level": 1,
265             "identifier": "2012/III/WOS/t10",
266             "type": "t",
267             "title": "Pa\u0144stwo i w\u0142adza demokratyczna."
268         }
269     },
270     {
271         "pk": 20,
272         "model": "curriculum.curriculum",
273         "fields": {
274             "course": 3,
275             "level": 1,
276             "identifier": "2012/III/WOS/t11",
277             "type": "t",
278             "title": "Rzeczpospolita Polska jako demokracja konstytucyjna."
279         }
280     },
281     {
282         "pk": 21,
283         "model": "curriculum.curriculum",
284         "fields": {
285             "course": 3,
286             "level": 1,
287             "identifier": "2012/III/WOS/t24",
288             "type": "t",
289             "title": "Praca i przedsi\u0119biorczo\u015b\u0107."
290         }
291     },
292     {
293         "pk": 22,
294         "model": "curriculum.curriculum",
295         "fields": {
296             "course": 3,
297             "level": 1,
298             "identifier": "2012/III/WOS/t25",
299             "type": "t",
300             "title": "Gospodarka rynkowa."
301         }
302     },
303     {
304         "pk": 23,
305         "model": "curriculum.curriculum",
306         "fields": {
307             "course": 3,
308             "level": 1,
309             "identifier": "2012/III/WOS/t26",
310             "type": "t",
311             "title": "Gospodarstwo domowe."
312         }
313     },
314     {
315         "pk": 24,
316         "model": "curriculum.curriculum",
317         "fields": {
318             "course": 4,
319             "level": 1,
320             "identifier": "2012/III/INFORMATYKA/c1",
321             "type": "c",
322             "title": "I. Bezpieczne pos\u0142ugiwanie si\u0119 komputerem i jego oprogramowaniem, wykorzystanie sieci komputerowej; komunikowanie si\u0119 za pomoc\u0105 komputera i technologii informacyjno-komunikacyjnych."
323         }
324     },
325     {
326         "pk": 25,
327         "model": "curriculum.curriculum",
328         "fields": {
329             "course": 4,
330             "level": 1,
331             "identifier": "2012/III/INFORMATYKA/c2",
332             "type": "c",
333             "title": "II. Wyszukiwanie, gromadzenie i przetwarzanie informacji z r\u00f3\u017cnych \u017ar\u00f3de\u0142; opracowywanie za pomoc\u0105 komputera: rysunk\u00f3w, tekst\u00f3w, danych liczbowych, motyw\u00f3w, animacji, prezentacji multimedialnych."
334         }
335     },
336     {
337         "pk": 26,
338         "model": "curriculum.curriculum",
339         "fields": {
340             "course": 4,
341             "level": 1,
342             "identifier": "2012/III/INFORMATYKA/c5",
343             "type": "c",
344             "title": "V. Ocena zagro\u017ce\u0144 i ogranicze\u0144, docenianie spo\u0142ecznych aspekt\u00f3w rozwoju i zastosowa\u0144 informatyki."
345         }
346     },
347     {
348         "pk": 27,
349         "model": "curriculum.curriculum",
350         "fields": {
351             "course": 5,
352             "level": 1,
353             "identifier": "2012/III/ETYKA/c1",
354             "type": "c",
355             "title": "I. Kszta\u0142towanie refleksyjnej postawy wobec cz\u0142owieka, jego natury, powinno\u015bci moralnych oraz wobec r\u00f3\u017cnych sytuacji \u017cyciowych."
356         }
357     },
358     {
359         "pk": 28,
360         "model": "curriculum.curriculum",
361         "fields": {
362             "course": 5,
363             "level": 1,
364             "identifier": "2012/III/ETYKA/c4",
365             "type": "c",
366             "title": "IV. Podj\u0119cie odpowiedzialno\u015bci za siebie i innych oraz za dokonywane wybory moralne; rozstrzyganie w\u0105tpliwo\u015bci i problem\u00f3w moralnych zgodnie z przyj\u0119t\u0105 hierarchi\u0105 warto\u015bci i dobrem wsp\u00f3lnym."
367         }
368     },
369     {
370         "pk": 29,
371         "model": "curriculum.curriculum",
372         "fields": {
373             "course": 5,
374             "level": 1,
375             "identifier": "2012/III/ETYKA/t1",
376             "type": "t",
377             "title": "Cz\u0142owiek jako osoba; natura i godno\u015b\u0107 cz\u0142owieka."
378         }
379     },
380     {
381         "pk": 30,
382         "model": "curriculum.curriculum",
383         "fields": {
384             "course": 5,
385             "level": 1,
386             "identifier": "2012/III/ETYKA/t5",
387             "type": "t",
388             "title": "Cz\u0142owiek wobec warto\u015bci; cz\u0142owiek wobec cierpienia i \u015bmierci."
389         }
390     },
391     {
392         "pk": 31,
393         "model": "curriculum.curriculum",
394         "fields": {
395             "course": 5,
396             "level": 1,
397             "identifier": "2012/III/ETYKA/t9",
398             "type": "t",
399             "title": "Normy i warto\u015bci demokratyczne le\u017c\u0105ce u podstaw aktywno\u015bci spo\u0142ecznej na poziomie ma\u0142ej grupy, szko\u0142y, spo\u0142eczno\u015bci lokalnej."
400         }
401     },
402     {
403         "pk": 32,
404         "model": "curriculum.curriculum",
405         "fields": {
406             "course": 5,
407             "level": 1,
408             "identifier": "2012/III/ETYKA/t11",
409             "type": "t",
410             "title": "Praca i jej warto\u015b\u0107 dla cz\u0142owieka, znaczenie etyki zawodowej."
411         }
412     },
413     {
414         "pk": 33,
415         "model": "curriculum.curriculum",
416         "fields": {
417             "course": 3,
418             "level": 2,
419             "identifier": "2012/IV/WOS/c4",
420             "type": "c",
421             "title": "IV. Znajomo\u015b\u0107 zasad i procedur demokracji."
422         }
423     },
424     {
425         "pk": 34,
426         "model": "curriculum.curriculum",
427         "fields": {
428             "course": 3,
429             "level": 2,
430             "identifier": "2012/IV/WOS/c6",
431             "type": "c",
432             "title": "VI. Znajomo\u015b\u0107 praw cz\u0142owieka i sposob\u00f3w ich ochrony."
433         }
434     },
435     {
436         "pk": 35,
437         "model": "curriculum.curriculum",
438         "fields": {
439             "course": 3,
440             "level": 2,
441             "identifier": "2012/IV/WOS/t1",
442             "type": "t",
443             "title": "M\u0142ody obywatel w urz\u0119dzie."
444         }
445     },
446     {
447         "pk": 36,
448         "model": "curriculum.curriculum",
449         "fields": {
450             "course": 3,
451             "level": 2,
452             "identifier": "2012/IV/WOS/t2",
453             "type": "t",
454             "title": "Prawo i s\u0105dy."
455         }
456     },
457     {
458         "pk": 37,
459         "model": "curriculum.curriculum",
460         "fields": {
461             "course": 3,
462             "level": 2,
463             "identifier": "2012/IV/WOS/t5",
464             "type": "t",
465             "title": "Prawa cz\u0142owieka."
466         }
467     },
468     {
469         "pk": 38,
470         "model": "curriculum.curriculum",
471         "fields": {
472             "course": 3,
473             "level": 2,
474             "identifier": "2012/IV/WOS/t6",
475             "type": "t",
476             "title": "Ochrona praw i wolno\u015bci."
477         }
478     },
479     {
480         "pk": 39,
481         "model": "curriculum.curriculum",
482         "fields": {
483             "course": 3,
484             "level": 2,
485             "identifier": "2012/IV/WOS/t10/roz",
486             "type": "t",
487             "title": "Edukacja w XXI w. (zakres rozszerzony)"
488         }
489     },
490     {
491         "pk": 40,
492         "model": "curriculum.curriculum",
493         "fields": {
494             "course": 3,
495             "level": 2,
496             "identifier": "2012/IV/WOS/t14/roz",
497             "type": "t",
498             "title": "\u015arodki masowego przekazu. (zakres rozszerzony)"
499         }
500     },
501     {
502         "pk": 41,
503         "model": "curriculum.curriculum",
504         "fields": {
505             "course": 3,
506             "level": 2,
507             "identifier": "2012/IV/WOS/t15/roz",
508             "type": "t",
509             "title": "Demokracja \u2013 zasady i procedury. (zakres rozszerzony)"
510         }
511     },
512     {
513         "pk": 42,
514         "model": "curriculum.curriculum",
515         "fields": {
516             "course": 3,
517             "level": 2,
518             "identifier": "2012/IV/WOS/t27/roz",
519             "type": "t",
520             "title": "Organy kontroli pa\u0144stwowej, ochrony prawa i zaufania publicznego. (zakres rozszerzony)"
521         }
522     },
523     {
524         "pk": 43,
525         "model": "curriculum.curriculum",
526         "fields": {
527             "course": 3,
528             "level": 2,
529             "identifier": "2012/IV/WOS/t32/roz",
530             "type": "t",
531             "title": "Prawo cywilne i rodzinne. (zakres rozszerzony)"
532         }
533     },
534     {
535         "pk": 44,
536         "model": "curriculum.curriculum",
537         "fields": {
538             "course": 3,
539             "level": 2,
540             "identifier": "2012/IV/WOS/t36/roz",
541             "type": "t",
542             "title": "Obywatel wobec prawa. (zakres rozszerzony)"
543         }
544     },
545     {
546         "pk": 45,
547         "model": "curriculum.curriculum",
548         "fields": {
549             "course": 4,
550             "level": 2,
551             "identifier": "2012/IV/INFORMATYKA/c1",
552             "type": "c",
553             "title": "I. Bezpieczne pos\u0142ugiwanie si\u0119 komputerem i jego oprogramowaniem, wykorzystanie sieci komputerowej; komunikowanie si\u0119 za pomoc\u0105 komputera i technologii informacyjno-komunikacyjnych."
554         }
555     },
556     {
557         "pk": 46,
558         "model": "curriculum.curriculum",
559         "fields": {
560             "course": 4,
561             "level": 2,
562             "identifier": "2012/IV/INFORMATYKA/c5",
563             "type": "c",
564             "title": "V. Ocena zagro\u017ce\u0144 i ogranicze\u0144, docenianie spo\u0142ecznych aspekt\u00f3w rozwoju i zastosowa\u0144 informatyki."
565         }
566     }
567 ]