add lesson footer
[edumed.git] / curriculum / fixtures / curriculum.json
1 [
2     {
3         "pk": 1,
4         "model": "curriculum.curriculumlevel",
5         "fields": {
6             "title": "III"
7         }
8     },
9     {
10         "pk": 2,
11         "model": "curriculum.curriculumlevel",
12         "fields": {
13             "title": "IV"
14         }
15     },
16     {
17         "pk": 1,
18         "model": "curriculum.curriculumcourse",
19         "fields": {
20             "slug": "POLSKI",
21             "title": "J\u0119zyk polski"
22         }
23     },
24     {
25         "pk": 2,
26         "model": "curriculum.curriculumcourse",
27         "fields": {
28             "slug": "PLASTYKA",
29             "title": "Plastyka"
30         }
31     },
32     {
33         "pk": 3,
34         "model": "curriculum.curriculumcourse",
35         "fields": {
36             "slug": "WOS",
37             "title": "Wiedza o spo\u0142ecze\u0144stwie"
38         }
39     },
40     {
41         "pk": 4,
42         "model": "curriculum.curriculumcourse",
43         "fields": {
44             "slug": "INFORMATYKA",
45             "title": "Informatyka"
46         }
47     },
48     {
49         "pk": 5,
50         "model": "curriculum.curriculumcourse",
51         "fields": {
52             "slug": "ETYKA",
53             "title": "Etyka"
54         }
55     },
56     {
57         "pk": 1,
58         "model": "curriculum.curriculum",
59         "fields": {
60             "course": 1,
61             "level": 1,
62             "identifier": "2012/III/POLSKI/c1",
63             "type": "c",
64             "title": "I. Odbi\u00f3r wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji."
65         }
66     },
67     {
68         "pk": 2,
69         "model": "curriculum.curriculum",
70         "fields": {
71             "course": 1,
72             "level": 1,
73             "identifier": "2012/III/POLSKI/c2",
74             "type": "c",
75             "title": "II. Analiza i interpretacja tekst\u00f3w kultury."
76         }
77     },
78     {
79         "pk": 3,
80         "model": "curriculum.curriculum",
81         "fields": {
82             "course": 1,
83             "level": 1,
84             "identifier": "2012/III/POLSKI/c3",
85             "type": "c",
86             "title": "III. Tworzenie wypowiedzi."
87         }
88     },
89     {
90         "pk": 4,
91         "model": "curriculum.curriculum",
92         "fields": {
93             "course": 2,
94             "level": 1,
95             "identifier": "2012/III/PLASTYKA/c1",
96             "type": "c",
97             "title": "I. Odbi\u00f3r wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji \u2013 percepcja sztuki."
98         }
99     },
100     {
101         "pk": 5,
102         "model": "curriculum.curriculum",
103         "fields": {
104             "course": 2,
105             "level": 1,
106             "identifier": "2012/III/PLASTYKA/c2",
107             "type": "c",
108             "title": "II. Tworzenie wypowiedzi \u2013 ekspresja przez sztuk\u0119."
109         }
110     },
111     {
112         "pk": 6,
113         "model": "curriculum.curriculum",
114         "fields": {
115             "course": 2,
116             "level": 1,
117             "identifier": "2012/III/PLASTYKA/c3",
118             "type": "c",
119             "title": "III. Analiza i interpretacja tekst\u00f3w kultury \u2013 recepcja sztuki."
120         }
121     },
122     {
123         "pk": 7,
124         "model": "curriculum.curriculum",
125         "fields": {
126             "course": 3,
127             "level": 1,
128             "identifier": "2012/III/WOS/c1",
129             "type": "c",
130             "title": "I. Wykorzystanie i tworzenie informacji."
131         }
132     },
133     {
134         "pk": 8,
135         "model": "curriculum.curriculum",
136         "fields": {
137             "course": 3,
138             "level": 1,
139             "identifier": "2012/III/WOS/c2",
140             "type": "c",
141             "title": "II. Rozpoznawanie i rozwi\u0105zywanie problem\u00f3w."
142         }
143     },
144     {
145         "pk": 9,
146         "model": "curriculum.curriculum",
147         "fields": {
148             "course": 3,
149             "level": 1,
150             "identifier": "2012/III/WOS/c3",
151             "type": "c",
152             "title": "III. Wsp\u00f3\u0142dzia\u0142anie w sprawach publicznych."
153         }
154     },
155     {
156         "pk": 10,
157         "model": "curriculum.curriculum",
158         "fields": {
159             "course": 3,
160             "level": 1,
161             "identifier": "2012/III/WOS/c4",
162             "type": "c",
163             "title": "IV. Znajomo\u015b\u0107 zasad i procedur demokracji."
164         }
165     },
166     {
167         "pk": 11,
168         "model": "curriculum.curriculum",
169         "fields": {
170             "course": 3,
171             "level": 1,
172             "identifier": "2012/III/WOS/c5",
173             "type": "c",
174             "title": "V. Znajomo\u015b\u0107 podstaw ustroju Rzeczypospolitej Polskiej."
175         }
176     },
177     {
178         "pk": 12,
179         "model": "curriculum.curriculum",
180         "fields": {
181             "course": 3,
182             "level": 1,
183             "identifier": "2012/III/WOS/t1",
184             "type": "t",
185             "title": "Podstawowe umiej\u0119tno\u015bci \u017cycia w grupie."
186         }
187     },
188     {
189         "pk": 13,
190         "model": "curriculum.curriculum",
191         "fields": {
192             "course": 3,
193             "level": 1,
194             "identifier": "2012/III/WOS/t2",
195             "type": "t",
196             "title": "\u017bycie spo\u0142eczne"
197         }
198     },
199     {
200         "pk": 14,
201         "model": "curriculum.curriculum",
202         "fields": {
203             "course": 3,
204             "level": 1,
205             "identifier": "2012/III/WOS/t3",
206             "type": "t",
207             "title": "Wsp\u00f3\u0142czesne spo\u0142ecze\u0144stwo polskie."
208         }
209     },
210     {
211         "pk": 15,
212         "model": "curriculum.curriculum",
213         "fields": {
214             "course": 3,
215             "level": 1,
216             "identifier": "2012/III/WOS/t4",
217             "type": "t",
218             "title": "By\u0107 obywatelem."
219         }
220     },
221     {
222         "pk": 16,
223         "model": "curriculum.curriculum",
224         "fields": {
225             "course": 3,
226             "level": 1,
227             "identifier": "2012/III/WOS/t5",
228             "type": "t",
229             "title": "Udzia\u0142 obywateli w \u017cyciu publicznym"
230         }
231     },
232     {
233         "pk": 17,
234         "model": "curriculum.curriculum",
235         "fields": {
236             "course": 3,
237             "level": 1,
238             "identifier": "2012/III/WOS/t6",
239             "type": "t",
240             "title": "\u015arodki masowego przekazu."
241         }
242     },
243     {
244         "pk": 18,
245         "model": "curriculum.curriculum",
246         "fields": {
247             "course": 3,
248             "level": 1,
249             "identifier": "2012/III/WOS/t9",
250             "type": "t",
251             "title": "Patriotyzm dzisiaj."
252         }
253     },
254     {
255         "pk": 19,
256         "model": "curriculum.curriculum",
257         "fields": {
258             "course": 3,
259             "level": 1,
260             "identifier": "2012/III/WOS/t10",
261             "type": "t",
262             "title": "Pa\u0144stwo i w\u0142adza demokratyczna."
263         }
264     },
265     {
266         "pk": 20,
267         "model": "curriculum.curriculum",
268         "fields": {
269             "course": 3,
270             "level": 1,
271             "identifier": "2012/III/WOS/t11",
272             "type": "t",
273             "title": "Rzeczpospolita Polska jako demokracja konstytucyjna."
274         }
275     },
276     {
277         "pk": 21,
278         "model": "curriculum.curriculum",
279         "fields": {
280             "course": 3,
281             "level": 1,
282             "identifier": "2012/III/WOS/t24",
283             "type": "t",
284             "title": "Praca i przedsi\u0119biorczo\u015b\u0107."
285         }
286     },
287     {
288         "pk": 22,
289         "model": "curriculum.curriculum",
290         "fields": {
291             "course": 3,
292             "level": 1,
293             "identifier": "2012/III/WOS/t25",
294             "type": "t",
295             "title": "Gospodarka rynkowa."
296         }
297     },
298     {
299         "pk": 23,
300         "model": "curriculum.curriculum",
301         "fields": {
302             "course": 3,
303             "level": 1,
304             "identifier": "2012/III/WOS/t26",
305             "type": "t",
306             "title": "Gospodarstwo domowe."
307         }
308     },
309     {
310         "pk": 24,
311         "model": "curriculum.curriculum",
312         "fields": {
313             "course": 4,
314             "level": 1,
315             "identifier": "2012/III/INFORMATYKA/c1",
316             "type": "c",
317             "title": "I. Bezpieczne pos\u0142ugiwanie si\u0119 komputerem i jego oprogramowaniem, wykorzystanie sieci komputerowej; komunikowanie si\u0119 za pomoc\u0105 komputera i technologii informacyjno-komunikacyjnych."
318         }
319     },
320     {
321         "pk": 25,
322         "model": "curriculum.curriculum",
323         "fields": {
324             "course": 4,
325             "level": 1,
326             "identifier": "2012/III/INFORMATYKA/c2",
327             "type": "c",
328             "title": "II. Wyszukiwanie, gromadzenie i przetwarzanie informacji z r\u00f3\u017cnych \u017ar\u00f3de\u0142; opracowywanie za pomoc\u0105 komputera: rysunk\u00f3w, tekst\u00f3w, danych liczbowych, motyw\u00f3w, animacji, prezentacji multimedialnych."
329         }
330     },
331     {
332         "pk": 26,
333         "model": "curriculum.curriculum",
334         "fields": {
335             "course": 4,
336             "level": 1,
337             "identifier": "2012/III/INFORMATYKA/c5",
338             "type": "c",
339             "title": "V. Ocena zagro\u017ce\u0144 i ogranicze\u0144, docenianie spo\u0142ecznych aspekt\u00f3w rozwoju i zastosowa\u0144 informatyki."
340         }
341     },
342     {
343         "pk": 27,
344         "model": "curriculum.curriculum",
345         "fields": {
346             "course": 5,
347             "level": 1,
348             "identifier": "2012/III/ETYKA/c1",
349             "type": "c",
350             "title": "I. Kszta\u0142towanie refleksyjnej postawy wobec cz\u0142owieka, jego natury, powinno\u015bci moralnych oraz wobec r\u00f3\u017cnych sytuacji \u017cyciowych."
351         }
352     },
353     {
354         "pk": 28,
355         "model": "curriculum.curriculum",
356         "fields": {
357             "course": 5,
358             "level": 1,
359             "identifier": "2012/III/ETYKA/c4",
360             "type": "c",
361             "title": "IV. Podj\u0119cie odpowiedzialno\u015bci za siebie i innych oraz za dokonywane wybory moralne; rozstrzyganie w\u0105tpliwo\u015bci i problem\u00f3w moralnych zgodnie z przyj\u0119t\u0105 hierarchi\u0105 warto\u015bci i dobrem wsp\u00f3lnym."
362         }
363     },
364     {
365         "pk": 29,
366         "model": "curriculum.curriculum",
367         "fields": {
368             "course": 5,
369             "level": 1,
370             "identifier": "2012/III/ETYKA/t1",
371             "type": "t",
372             "title": "Cz\u0142owiek jako osoba; natura i godno\u015b\u0107 cz\u0142owieka."
373         }
374     },
375     {
376         "pk": 30,
377         "model": "curriculum.curriculum",
378         "fields": {
379             "course": 5,
380             "level": 1,
381             "identifier": "2012/III/ETYKA/t5",
382             "type": "t",
383             "title": "Cz\u0142owiek wobec warto\u015bci; cz\u0142owiek wobec cierpienia i \u015bmierci."
384         }
385     },
386     {
387         "pk": 31,
388         "model": "curriculum.curriculum",
389         "fields": {
390             "course": 5,
391             "level": 1,
392             "identifier": "2012/III/ETYKA/t9",
393             "type": "t",
394             "title": "Normy i warto\u015bci demokratyczne le\u017c\u0105ce u podstaw aktywno\u015bci spo\u0142ecznej na poziomie ma\u0142ej grupy, szko\u0142y, spo\u0142eczno\u015bci lokalnej."
395         }
396     },
397     {
398         "pk": 32,
399         "model": "curriculum.curriculum",
400         "fields": {
401             "course": 5,
402             "level": 1,
403             "identifier": "2012/III/ETYKA/t11",
404             "type": "t",
405             "title": "Praca i jej warto\u015b\u0107 dla cz\u0142owieka, znaczenie etyki zawodowej."
406         }
407     },
408     {
409         "pk": 33,
410         "model": "curriculum.curriculum",
411         "fields": {
412             "course": 3,
413             "level": 2,
414             "identifier": "2012/IV/WOS/c4",
415             "type": "c",
416             "title": "IV. Znajomo\u015b\u0107 zasad i procedur demokracji."
417         }
418     },
419     {
420         "pk": 34,
421         "model": "curriculum.curriculum",
422         "fields": {
423             "course": 3,
424             "level": 2,
425             "identifier": "2012/IV/WOS/c6",
426             "type": "c",
427             "title": "VI. Znajomo\u015b\u0107 praw cz\u0142owieka i sposob\u00f3w ich ochrony."
428         }
429     },
430     {
431         "pk": 35,
432         "model": "curriculum.curriculum",
433         "fields": {
434             "course": 3,
435             "level": 2,
436             "identifier": "2012/IV/WOS/t1",
437             "type": "t",
438             "title": "M\u0142ody obywatel w urz\u0119dzie."
439         }
440     },
441     {
442         "pk": 36,
443         "model": "curriculum.curriculum",
444         "fields": {
445             "course": 3,
446             "level": 2,
447             "identifier": "2012/IV/WOS/t2",
448             "type": "t",
449             "title": "Prawo i s\u0105dy."
450         }
451     },
452     {
453         "pk": 37,
454         "model": "curriculum.curriculum",
455         "fields": {
456             "course": 3,
457             "level": 2,
458             "identifier": "2012/IV/WOS/t5",
459             "type": "t",
460             "title": "Prawa cz\u0142owieka."
461         }
462     },
463     {
464         "pk": 38,
465         "model": "curriculum.curriculum",
466         "fields": {
467             "course": 3,
468             "level": 2,
469             "identifier": "2012/IV/WOS/t6",
470             "type": "t",
471             "title": "Ochrona praw i wolno\u015bci."
472         }
473     },
474     {
475         "pk": 39,
476         "model": "curriculum.curriculum",
477         "fields": {
478             "course": 3,
479             "level": 2,
480             "identifier": "2012/IV/WOS/t10/roz",
481             "type": "t",
482             "title": "Edukacja w XXI w. (zakres rozszerzony)"
483         }
484     },
485     {
486         "pk": 40,
487         "model": "curriculum.curriculum",
488         "fields": {
489             "course": 3,
490             "level": 2,
491             "identifier": "2012/IV/WOS/t14/roz",
492             "type": "t",
493             "title": "\u015arodki masowego przekazu. (zakres rozszerzony)"
494         }
495     },
496     {
497         "pk": 41,
498         "model": "curriculum.curriculum",
499         "fields": {
500             "course": 3,
501             "level": 2,
502             "identifier": "2012/IV/WOS/t15/roz",
503             "type": "t",
504             "title": "Demokracja \u2013 zasady i procedury. (zakres rozszerzony)"
505         }
506     },
507     {
508         "pk": 42,
509         "model": "curriculum.curriculum",
510         "fields": {
511             "course": 3,
512             "level": 2,
513             "identifier": "2012/IV/WOS/t27/roz",
514             "type": "t",
515             "title": "Organy kontroli pa\u0144stwowej, ochrony prawa i zaufania publicznego. (zakres rozszerzony)"
516         }
517     },
518     {
519         "pk": 43,
520         "model": "curriculum.curriculum",
521         "fields": {
522             "course": 3,
523             "level": 2,
524             "identifier": "2012/IV/WOS/t32/roz",
525             "type": "t",
526             "title": "Prawo cywilne i rodzinne. (zakres rozszerzony)"
527         }
528     },
529     {
530         "pk": 44,
531         "model": "curriculum.curriculum",
532         "fields": {
533             "course": 3,
534             "level": 2,
535             "identifier": "2012/IV/WOS/t36/roz",
536             "type": "t",
537             "title": "Obywatel wobec prawa. (zakres rozszerzony)"
538         }
539     },
540     {
541         "pk": 45,
542         "model": "curriculum.curriculum",
543         "fields": {
544             "course": 4,
545             "level": 2,
546             "identifier": "2012/IV/INFORMATYKA/c1",
547             "type": "c",
548             "title": "I. Bezpieczne pos\u0142ugiwanie si\u0119 komputerem i jego oprogramowaniem, wykorzystanie sieci komputerowej; komunikowanie si\u0119 za pomoc\u0105 komputera i technologii informacyjno-komunikacyjnych."
549         }
550     },
551     {
552         "pk": 46,
553         "model": "curriculum.curriculum",
554         "fields": {
555             "course": 4,
556             "level": 2,
557             "identifier": "2012/IV/INFORMATYKA/c5",
558             "type": "c",
559             "title": "V. Ocena zagro\u017ce\u0144 i ogranicze\u0144, docenianie spo\u0142ecznych aspekt\u00f3w rozwoju i zastosowa\u0144 informatyki."
560         }
561     }
562 ]