Changed README syntax to markdown.
authorMarek Stępniowski <marek@stepniowski.com>
Tue, 16 Sep 2008 09:19:56 +0000 (11:19 +0200)
committerMarek Stępniowski <marek@stepniowski.com>
Tue, 16 Sep 2008 09:19:56 +0000 (11:19 +0200)
README

diff --git a/README b/README
index 4404aff..2f8260d 100644 (file)
--- a/README
+++ b/README
@@ -1,8 +1,8 @@
 Dependencies
 ============
  
 Dependencies
 ============
  
- * `Django 1.0 <http://djangoproject.com/>`_ (application framework)
- * `lxml 2.0.0 <http://codespeak.net/lxml/>`_ (for importing books)
+ * [Django 1.0](http://djangoproject.com/) (application framework)
+ * [lxml 2.0.0](http://codespeak.net/lxml/) (for importing books)
  
  
 Numbering
  
  
 Numbering
@@ -11,16 +11,16 @@ Numbering
 Co numerujemy
 
  1. W utworach wierszowanych każdy wers,
 Co numerujemy
 
  1. W utworach wierszowanych każdy wers,
- * przy czym powinien pokazywać się co 5 numer wersu
- * utwory wierszowane tzn. wiersze liryczne, poematy prozą, powieści poetyckie, dramaty wierszowane itp.; należą tu np. „Pieśni” Kochanowskiego, liryki Leśmiana, „Giaur” Byrona, „Pan Tadeusz” Mickiewicza, „Balladyna” Słowackiego i in.
- * NIE numerujemy wersów utworów liczących sobie mniej niż 5 wersów 
- * za to wskazujemy 5 i 10 wers w utworach, które z zasady liczą sobie zawsze stałą liczbę wersów – tzn. sonety)
   * przy czym powinien pokazywać się co 5 numer wersu
   * utwory wierszowane tzn. wiersze liryczne, poematy prozą, powieści poetyckie, dramaty wierszowane itp.; należą tu np. „Pieśni” Kochanowskiego, liryki Leśmiana, „Giaur” Byrona, „Pan Tadeusz” Mickiewicza, „Balladyna” Słowackiego i in.
   * NIE numerujemy wersów utworów liczących sobie mniej niż 5 wersów 
   * za to wskazujemy 5 i 10 wers w utworach, które z zasady liczą sobie zawsze stałą liczbę wersów – tzn. sonety)
  2. W utworach prozą, każdy akapit (wyróżniony wcięciem akapitowym), 
  2. W utworach prozą, każdy akapit (wyróżniony wcięciem akapitowym), 
- * przy czym każdy numer akapitu powinien się wyświetlać, ułatwiając orientację w tekście 
- * do utworów prozą należą np. opowiadania, powieści, „Księgi narodu polskiego i pielgrzymstwa polskiego” Mickiewicza, dramaty prozą takie jak „Moralność Pani Dulskiej” Zapolskiej
- * NIE numerujemy w dramatach: list dialogowych, nagłówków (numer aktu, sceny, osoba), «wers_cd» ani didaskaliów – tylko goły tekst.
- * NIE numerujemy nagłówków i tytułów w opowiadaniach, nowelach, legendach i powieściach
*tam, gdzie akapit jest przerwany cytatem i następnie kontynuowany bez wcięcia akapitowego (akap_cd» – liczymy go razem z cytatem jako jeden numer
   * przy czym każdy numer akapitu powinien się wyświetlać, ułatwiając orientację w tekście 
   * do utworów prozą należą np. opowiadania, powieści, „Księgi narodu polskiego i pielgrzymstwa polskiego” Mickiewicza, dramaty prozą takie jak „Moralność Pani Dulskiej” Zapolskiej
   * NIE numerujemy w dramatach: list dialogowych, nagłówków (numer aktu, sceny, osoba), «wers_cd» ani didaskaliów – tylko goły tekst.
   * NIE numerujemy nagłówków i tytułów w opowiadaniach, nowelach, legendach i powieściach
   * tam, gdzie akapit jest przerwany cytatem i następnie kontynuowany bez wcięcia akapitowego (akap_cd» – liczymy go razem z cytatem jako jeden numer
  3. W dramatach numeracja zamyka się w ramach jednego aktu
  4. W utworach mieszanych – pisanych na przemian wierszem i prozą (np. dramaty Shakespeare'a) numerujemy w części wierszowanej każdy wers (wyświetlając co 5), a w części prozą – kolejne akapity 
  5. Ustaloną tradycyjnie numerację ma jedynie „Biblia” i tych ustaleń się trzymamy 
  3. W dramatach numeracja zamyka się w ramach jednego aktu
  4. W utworach mieszanych – pisanych na przemian wierszem i prozą (np. dramaty Shakespeare'a) numerujemy w części wierszowanej każdy wers (wyświetlając co 5), a w części prozą – kolejne akapity 
  5. Ustaloną tradycyjnie numerację ma jedynie „Biblia” i tych ustaleń się trzymamy