From 9a59fc6a5c29dc6d1d79854a4d8ae83959c910bf Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Jan Szejko Podany adres jest niepoprawny. Å»eby móc rozwiÄ
zywaÄ zadania, musisz przejÅÄ pod dokÅadnie ten sam adres, co podany w wysÅanej do Ciebie wiadomoÅci e-mail. JeÅli masz z tym kÅopot, skontaktuj siÄ z nami pod adresem edukacjamedialna@nowoczesnapolska.org.pl. Podany adres jest niepoprawny. Å»eby móc rozwiÄ
zywaÄ zadania, musisz przejÅÄ pod dokÅadnie ten sam adres, co podany w wysÅanej do Ciebie wiadomoÅci e-mail. JeÅli masz z tym kÅopot, skontaktuj siÄ z nami pod adresem barbarakrywoszejew@nowoczesnapolska.org.pl. Witamy w II etapie Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej. Na rozwiÄ
zanie zadaÅ masz czas do godz. {{end_time|default:"18:30"}}. Test skÅada siÄ z 22 pytaÅ. Niektóre z nich majÄ
charakter otwarty â pamiÄtaj, żeby zostawiÄ sobie odpowiedniÄ
iloÅÄ czasu na ich rozwiÄ
zanie. Wszelkie aktualnoÅci dotyczÄ
ce Turnieju możesz znaleÅºÄ tutaj. Witamy na egzaminie dla Warszawskich Liderek Edukacji Medialnej. Na rozwiÄ
zanie zadaÅ masz czas do 30 października do godz. {{end_time|default:"24:00"}}. Test skÅada siÄ z 9 pytaÅ. Wszystkie majÄ
charakter otwarty. Powodzenia!
na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa â Użycie niekomercyjne,", "id": "cc-by-nc"},
+ {"caption": "na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa â bez utworów zależnych,", "id": "cc-by-nd"},
+ {"caption": "utworu z domeny publicznej.", "id": "pd"},
+ {"caption": "d) Uszereguj wszystkie utwory z pkt. a) i c) wg swobody wykorzystania (od tych z najszerszÄ
swobodÄ
)", "id": "3d"}
+ ],
+ "max_points": 12
},
{
"id": 4,
- "type": "edumed_przyporzadkuj",
- "description": ["Dopasuj nazwÄ wtyczki do jej dziaÅania:"],
- "buckets": [
- {"id": 1, "title": "AdBlock"},
- {"id": 2, "title": "CookieMonster"},
- {"id": 3, "title": "NoScript"},
- {"id": 4, "title": "FlashBlock"}
+ "type": "open",
+ "description": [
+ "DoceniajÄ
c potencjaÅ mediów spoÅecznoÅciowych i wykorzystujÄ
c ich różne formy, przygotuj trasÄ wycieczki: âNajpiÄkniejsze murale w Polsceâ."
],
- "buckets_name": "wtyczki",
- "items": [
- {"id": 1, "text": "1", "desc": "rozszerzenie do przeglÄ
darek internetowych, automatycznie blokuje skrypty uruchamiane i zewnÄtrzne zasoby pobierane przez strony internetowe w przeglÄ
darce."},
- {"id": 2, "text": "2", "desc": "rozszerzenie do przeglÄ
darek internetowych domyÅlnie blokujÄ
ce wszystkie filmiki typu flash na stronach internetowych, pozwalajÄ
ce je uruchomiÄ jednym klikniÄciem myszki."},
- {"id": 3, "text": "3", "desc": "rozszerzenie do przeglÄ
darek internetowych, automatycznie blokuje i usuwa reklamy ze stron internetowych. ZwiÄksza wygodÄ i bezpieczeÅstwo korzystania z sieci. Ogranicza przepÅyw informacji o historii przeglÄ
dania."},
- {"id": 4, "text": "4", "desc": "rozszerzenie do przeglÄ
darek internetowych, pozwala bardzo dokÅadnie kontrolowaÄ ciasteczka i to, jakie strony (i na jak dÅugo) mogÄ
je ustawiaÄ."}
+ "fields": [
+ {"caption": "a) Opisz w maksymalnie 7 punktach przebieg wycieczki.", "id": "4a"},
+ {"caption": "b) Wskaż minimum 3 źródÅa informacji, z których skorzystaÅaÅ, uzasadniajÄ
c ich użytecznoÅÄ i kryteria wyboru, którymi siÄ kierowaÅaÅ. Weź pod uwagÄ różnorodnoÅÄ mediów spoÅecznoÅciowych i ich różne funkcje.", "id": "4b"}
],
- "items_name": "dziaÅania",
- "answer": {
- "1": [3],
- "2": [4],
- "3": [1],
- "4": [2]
- },
- "points_per_hit": 0.5
+ "max_points": 8
},
{
"id": 5,
"type": "open",
- "description": ["Podaj po jednym przykÅadzie serwisu (konkretne nazwy), który umożliwia podane niżej akcje."],
- "instruction": "Każda strona może byc podana tylko jeden raz.",
+ "description": [
+ "WyjaÅnij, jakie sÄ
różnice miÄdzy telenowelÄ
dokumentalnÄ
a mockumentem. Podaj 2 wiarygodne źródÅa, gdzie można znaleÅºÄ informacje na ten temat."
+ ],
"fields": [
- {"id": 1, "caption": "budowanie i podtrzymywanie relacji", "rows": 1},
- {"id": 2, "caption": "komunikacjÄ, dyskusjÄ", "rows": 1},
- {"id": 3, "caption": "bieżÄ
ce informowanie i odnoszenie siÄ do aktualnoÅci", "rows": 1},
- {"id": 4, "caption": "prezentacja opinii i poglÄ
dów", "rows": 1},
- {"id": 5, "caption": "wspóÅdzielenie plików", "rows": 1},
- {"id": 6, "caption": "wspóÅtworzenie dokumentów", "rows": 1}
+ {"caption": "a) Różnice", "id": "5a"},
+ {"caption": "b) ŹródÅa informacji.", "id": "5b"}
],
"max_points": 3
-},
+},
{
"id": 6,
"type": "open",
- "description": ["Wraz ze znajomymi 5 marca 2016 r. chcecie wybraÄ siÄ w podróż z Zakopanego do GdaÅska. Å»adne z was nie posiada prawa jazdy i samochodu, nie chcecie korzystaÄ z pomocy rodziców. Zależy wam, aby podróż trwaÅa jak najkrócej i byÅa jak najtaÅsza. Zaplanuj waszÄ
podróż Årodkami transportu publicznego. Podaj godzinÄ rozpoczÄcia i zakoÅczenia podróży, szczegóÅy trasy i usÅug komunikacyjnych, z których skorzystacie.", "Podaj adres(y) stron(y), z których skorzystaÅeÅ/-aÅ."],
- "max_points": 6
-},
-
-{
- "id": 7,
- "type": "open",
- "description": ["Podaj cztery aspekty (obszary) prywatnoÅci czÅowieka."],
- "max_points": 2
-},
-
-{
- "id": 8,
- "type": "open",
- "description": ["WyjaÅnij krótko, na czym polega hakowanie w pozytywnym aspekcie tego zjawiska."],
- "max_points": 5
-},
-
-{
- "id": 9,
- "type": "open",
- "description": ["WymieÅ trzy przykÅady projektów, które powstajÄ
i rozwijajÄ
siÄ dziÄki crowdsourcingowi."],
- "max_points": 1.5
-},
-
-{
- "id": 10,
- "type": "edumed_przyporzadkuj",
- "description": ["Dopasuj pojÄcie do definicji:"],
- "buckets": [
- {"id": 1, "title": "dyskryminacja"},
- {"id": 2, "title": "kryptoreklama"},
- {"id": 3, "title": "cyberprzemoc"},
- {"id": 4, "title": "koncesja"}
- ],
- "buckets_name": "pojÄcia",
- "items": [
- {"id": 1, "text": "1", "desc": "stosowanie przemocy poprzez: przeÅladowanie, zastraszanie, nÄkanie,wyÅmiewanie innych osób przy pomocy narzÄdzi typu elektronicznego,np. SMS, e-mail, witryny internetowe, fora dyskusyjne."},
- {"id": 2, "text": "2", "desc": "traktowanie pewnych osób lub grup spoÅecznych w inny sposób, zwykle mniej sprawiedliwy, niż innych osób i grup."},
- {"id": 3, "text": "3", "desc": "zezwolenie,upoważnienie do prowadzenia jakiejÅ dziaÅalnoÅci."},
- {"id": 4, "text": "4", "desc": "przekaz handlowy polegajÄ
cy na przedstawieniu lub nawiÄ
zywaniu do towaru, usÅugi lub ich znaku towarowego w taki sposób, że stanowiÄ
one element samej audycji."}
- ],
- "items_name": "definicje",
- "answer": {
- "1": [2],
- "2": [4],
- "3": [1],
- "4": [3]
- },
- "points_per_hit": 0.5
-},
-
-{
- "id": 11,
- "type": "open",
- "description": ["Istnieje dwanaÅcie wytycznych dotyczÄ
cych dostÄpnoÅci treÅci internetowych (WCAG). KażdÄ
wytycznÄ
przyporzÄ
dkuj do jednej z czterech zasad."],
- "instruction": "Wpisz litery do odpowiednich pól tekstowych.",
- "fields": [
- {"id": 1, "caption": "zrozumiaÅoÅÄ", "rows": 1},
- {"id": 2, "caption": "brak przeszkód w obsÅudze", "rows": 1},
- {"id": 3, "caption": "postrzegalnoÅÄ zmysÅowa", "rows": 1},
- {"id": 4, "caption": "solidne wykonanie", "rows": 1}
- ],
- "description_after": [
- "a) teksty sÄ
czytelne i Åatwe w odbiorze",
- "b) treÅÄ ma swój odpowiednik: obrazom i filmom towarzyszÄ
opisy tekstowe, gÅosowe,napisy, tÅumaczenia na jÄzyk migowy",
- "c) treÅÄ jest eksponowana za pomocÄ
najnowszych technologii uwzglÄdniajÄ
cych wytyczne dotyczÄ
ce dostÄpnoÅci",
- "d) prezentacja treÅci (ksztaÅt graficzny, styl) nie wpÅywa na odbiór",
- "e) strona jest możliwa w obsÅudze przy użyciu klawiatury",
- "f) do treÅci można dotrzeÄ różnymi drogami (urzÄ
dzenia, oprogramowanie)",
- "g) interfejs jest intuicyjny i logicznie zbudowany",
- "h) trudno popeÅniÄ bÅÄ
d w obsÅudze interfejsu",
- "i) nie ma limitów czasowych w korzystaniu z serwisu",
- "j) informacje pierwszoplanowe nie zlewajÄ
siÄ z tÅem",
- "k) sekcje na stronie majÄ
jednoznaczne tytuÅy i sÄ
logicznie podzielone",
- "l) można pominÄ
Ä szkodliwe dla wzroku i sÅuchu komunikaty"
+ "description": [
+ "ZostaÅaÅ poproszona przez swojego pracodawcÄ o przygotowanie warsztatu z zakresu edukacji medialnej na temat: âInformacja a opinia. Jak je rozróżniÄ?â. Wyszukaj w internecie po 3 zestawy tekstów, z których przygotujesz karty pracy dla uczestników. W każdym zestawie uczestnik warsztatów bÄdzie musiaÅ wskazaÄ, który tekst jest informacjÄ
, a który opiniÄ
. PrzygotowujÄ
c siÄ, weź pod uwagÄ: wydanie online dziennika opinii, portal internetowy i medium spoÅecznoÅciowe.",
+ "Uzasadnij, czym siÄ kierowaÅaÅ, dokonujÄ
c wyboru."
],
"max_points": 6
},
{
- "id": 12,
+ "id": "7a",
+ "id_show": 7,
"type": "edumed_wybor",
- "description": ["Na co NIE pozwala ci dozwolony użytek?"],
- "options": [
- {"id": 1, "text": "na sprzedawanie kopii pÅyt z muzykÄ
twojego ulubionego zespoÅu"},
- {"id": 2, "text": "na oglÄ
danie filmu pobranego z internetu"},
- {"id": 3, "text": "na nagranie serialu na pÅytÄ i obejrzenie go z rodzinÄ
"},
- {"id": 4, "text": "żadna z powyższych odpowiedzi nie jest prawidÅowa"}
+ "description": [
+ "Zaproponuj Äwiczenie poszerzajÄ
ce umiejÄtnoÅci grupy, z którÄ
najczÄÅciej pracujesz, w zakresie (wybierz jeden z trzech)"
],
- "answer": [1],
- "points": 1
-},
-
-{
- "id": 13,
- "type": "edumed_wybor",
- "description": ["Chcesz opublikowaÄ swoje opowiadanie na wolnej licencji. Zezwalasz na jego kopiowanie, zmienianie, remiksowanie, rozprowadzanie i wykonanie, ale pod warunkiem, że ewentualne utwory zależne -- np. tÅumaczenia -- bÄdÄ
przez ich autorów udostÄpnione na takiej samej licencji. KtórÄ
z licencji wybierzesz?"],
"options": [
- {"id": 1, "text": "CC BY-SA"},
- {"id": 2, "text": "CC BY-NC"},
- {"id": 3, "text": "CC BY"},
- {"id": 4, "text": "żadnÄ
z wymienionych"}
+ {"id": 1, "text": "formatowania pliku tekstowego,"},
+ {"id": 2, "text": "obróbki obrazu,"},
+ {"id": 3, "text": "montażu wideo."}
],
"answer": [1],
- "points": 1
+ "points": 0,
+ "max_points": 12
},
{
- "id": 14,
- "type": "edumed_wybor",
- "description": ["Do nawyków higieny informacyjnej należÄ
:"],
- "options": [
- {"id": 1, "text": "tworzenie kopii zapasowych informacji, na których nam zależy"},
- {"id": 2, "text": "odczytywanie informacji na specjalnym czytniku"},
- {"id": 3, "text": "robienie przerw co 20 minut, aby uporzÄ
dkowaÄ informacje"},
- {"id": 4, "text": "ograniczenie korzystania z âusÅug w chmurzeâ"},
- {"id": 5, "text": "szyfrowanie danych na dysku twardym"},
- {"id": 6, "text": "korzystanie z technologii anonimizujÄ
cych"},
- {"id": 7, "text": "mycie rÄ
k po skorzystaniu z komputera"}
+ "id": "7b",
+ "continuation": true,
+ "type": "open",
+ "description": [],
+ "fields": [
+ {"caption": "Opisz grupÄ, dla której planujesz Äwiczenie (wiek, posiadane już umiejÄtnoÅci i doÅwiadczenie w korzystaniu z nowych technologii)", "id": "7a"},
+ {"caption": "Podaj cel (cele) Äwiczenia oraz jego rezultaty (po zakoÅczeniu Äwiczenia uczestnik/uczestniczka: 1. wie⦠2. rozumie⦠3. umieâ¦)", "id": "7b"},
+ {"caption": "Zaplanuj Äwiczenie w czasie (ile czasu potrzebujesz? Ile czasu zajmÄ
poszczególne czÄÅci Äwiczenia?)", "id": "7c"},
+ {"caption": "Opisz, czego potrzebujesz (materiaÅy, oprogramowanie), żeby je zrealizowaÄ. JeÅli Äwiczenie zakÅada wykorzystanie przykÅadowych materiaÅów (np. tekst, zdjÄcie, wideo) â doÅÄ
cz je do Äwiczenia. JeÅli czÄÅciÄ
Äwiczenia jest zdobycie tych materiaÅów przez uczestników â uwzglÄdnij to w opisie Äwiczenia. ", "id": "7d"},
+ {"caption": "Opisz przebieg Äwiczenia tak, by byÅo ono zrozumiaÅe nie tylko dla Ciebie, ale dla innych osób chcÄ
cych je wykorzystaÄ w pracy ze swoimi grupami.", "id": "7e"}
],
- "answer": [1,4,5,6],
- "answer_mode": "all_or_nothing",
- "points": 2
+ "max_points": 12
},
{
- "id": 15,
- "type": "edumed_przyporzadkuj",
- "description": ["Dopasuj rodzaj formatu do jego cech charakterystycznych."],
- "buckets": [
- {"id": 1, "title": "JPG"},
- {"id": 2, "title": "PDF"},
- {"id": 3, "title": "OpenDocument"},
- {"id": 4, "title": "PNG"},
- {"id": 5, "title": "EPUB"}
+ "id": 8,
+ "type": "open",
+ "description": [
+ "KorzystajÄ
c z technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) internauci narażeni sÄ
na to, że ktoÅ wykorzysta ich wizerunek lub twórczoÅÄ niezgodnie z prawem. Zaplanuj dla grupy, z którÄ
pracujesz, Äwiczenie przygotowujÄ
ce jej czÅonków/czÅonkinie do interwencji w takiej sytuacji."
],
- "buckets_name": "formaty",
- "items": [
- {"id": 1, "text": "1", "desc": "format plików sÅużÄ
cy do prezentacji, przenoszenia i drukowania treÅci tekstowo-graficznych. Jego zastosowanie zapewnia to, że po otwarciu w innym programie nie zmieni siÄ to, jak wyglÄ
dajÄ
poszczególne strony."},
- {"id": 2, "text": "2", "desc": "format obrazów rastrowych (bitmap), najlepiej sprawdzajÄ
cy siÄ przy zapisie fotografii oraz obrazów naturalnych (pejzaży, portretów itp.), w których barwy pÅynnie przechodzÄ
i w których nie ma wiele ostrych krawÄdzi czy drobnych detali. Przy zapisie w tym formacie dokonywana jest stratna kompresja, co sprawia, że czÄÅÄ informacji zostaje bezpowrotnie utracona."},
- {"id": 3, "text": "3", "desc": "otwarty standard,oparty na jÄzyku XML, sÅużÄ
cy do publikowania elektronicznych ksiÄ
żek. Tworzone w nim ksiÄ
żki nie majÄ
podziaÅu na strony,choÄ istnieje możliwoÅÄ wyÅwietlania na marginesie numeru strony pochodzÄ
cego z ksiÄ
żki drukowanej."},
- {"id": 4, "text": "4", "desc": "format plików pakietów biurowych, bÄdÄ
cy otwartym standardem ISO (MiÄdzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej), podstawowy dla wolnych programów do edycji tekstu."},
- {"id": 5, "text": "5", "desc": "rastrowy format plików graficznych, korzystajÄ
cy z kompresji bezstratnej."}
+ "fields": [
+ {"caption": "a) Opisz grupÄ, dla której planujesz Äwiczenie (wiek, posiadane już umiejÄtnoÅci i doÅwiadczenie w korzystaniu z TIK),", "id": "8a"},
+ {"caption": "b) Znajdź (pamiÄtaj o podaniu źródeÅ) lub stwórz przykÅady dwóch sytuacji dotyczÄ
cych naruszenia wizerunku i/lub praw autorskich w mediach â pasujÄ
cych do sytuacji, z jakimi mogÄ
siÄ spotkaÄ uczestnicy/uczestniczki Twoich zajÄÄ.", "id": "8b"},
+ {"caption": "c) Stwórz listÄ możliwych dziaÅaÅ interwencyjnych pasujÄ
cych do tych sytuacji, które możesz omówiÄ podczas zajÄÄ.", "id": "8c"},
+ {"caption": "d) Opisz przebieg Äwiczenia tak, by byÅo ono zrozumiaÅe nie tylko dla Ciebie, ale dla innych osób chcÄ
cych je wykorzystaÄ w pracy z grupami.", "id": "8d"}
],
- "items_name": "definicje",
- "answer": {
- "1": [2],
- "2": [1],
- "3": [4],
- "4": [5],
- "5": [3]
- },
- "points_per_hit": 0.5
-},
-
-{
- "id": 16,
- "type": "open",
- "description": ["Podaj min. 3 objawy obecnoÅci wirusa na twoim komputerze."],
- "max_points": 3
-},
-
-{
- "id": 17,
- "type": "open",
- "description": ["Wyszukaj w odpowiednim katalogu Biblioteki Narodowej artykuÅy z polskich czasopism opublikowane w 2010 roku, które dotyczyÅy edukacji medialnej. Podaj liczbÄ tekstów oraz 3 tytuÅy czasopism, w których je opublikowano."],
- "max_points": 6
-},
-
-{
- "id": 18,
- "type": "open",
- "description": ["Podaj co najmniej 3 dziaÅania, które możesz podjÄ
Ä, aby wyjÅÄ z baÅki filtrujÄ
cej."],
- "max_points": 3
+ "max_points": 12
},
{
- "id": 19,
+ "id": 9,
"type": "open",
- "description": ["ZauważyÅeÅ/-aÅ, że twój kolega coraz rzadziej wychodzi z domu i ma coraz gorsze wyniki w nauce, za to ciÄ
gle siedzi przed komputerem. DomyÅlasz siÄ, że jest uzależniony od internetu. Udziel mu co najmniej trzech rad, jak uwolniÄ siÄ od tego naÅogu."],
- "max_points": 3
-},
-
-{
- "id": 20,
- "type": "edumed_wybor",
- "description": ["Z poniższej listy wybierz czynnoÅci i rzeczy, na podstawie których stosowane jest profilowanie w sieci."],
- "options": [
- {"id": 1, "text": "przeglÄ
dane strony internetowe"},
- {"id": 2, "text": "sÅowa wpisywane w wyszukiwarce internetowej"},
- {"id": 3, "text": "informacje o sobie publikowane w sieci (np. wiek, pÅeÄ, zainteresowania)"},
- {"id": 4, "text": "odpowiedzi na internetowe ankiety"},
- {"id": 5, "text": "âpolubieniaâ w serwisie spoÅecznoÅciowym"},
- {"id": 6, "text": "informacje o geolokalizacji"},
- {"id": 7, "text": "przedmioty oglÄ
dane w sklepach internetowych"},
- {"id": 8, "text": "przedmioty kupione w sklepach internetowych"}
+ "description": [
+ "Przyjrzyj siÄ, jak w praktyce wyglÄ
da komunikacja w sieci. Wykorzystaj do tego wÅasne doÅwiadczenia z portali spoÅecznoÅciowych czy informacyjnych.",
+ "Przypomnij sobie sytuacje, w których zabieraÅaÅ gÅos w toczÄ
cych siÄ tam dyskusjach. Przyjrzyj siÄ jÄzykowi, którego używaÅaÅ. Czy sprzyjaÅ on osiÄ
gniÄciu celów, które sobie zakÅadaÅaÅ wÅÄ
czajÄ
c siÄ w dyskusjÄ? Czy jÄzyk, który tam spotkaÅaÅ wolny byÅ od agresji, mowy nienawiÅci i hejtu?",
+ "JeÅli dotÄ
d nie miaÅaÅ doÅwiadczenia komunikacji z internautami lub nie umiesz przywoÅaÄ takich doÅwiadczeÅ â zdobÄ
dź je!",
+ "
W odpowiedzi możesz pominÄ
Ä tematy, na które zabieraÅaÅ gÅos â Twoje poglÄ
dy nie majÄ
znaczenia dla oceny zadania. Podczas oceny zadania liczyÄ siÄ bÄdzie: zwiÄzÅy opis konkretnych doÅwiadczeÅ i sytuacji, które spotkaÅeÅ/spotkaÅaÅ oraz Twoje pomysÅy na przeÅożenie ich na pracÄ z grupami."
],
- "answer": [1,2,3,4,5,6,7,8],
- "answer_mode": "all_or_nothing",
- "points": 2
-},
-
-{
- "id": 21,
- "type": "open",
- "description": ["Chcesz usunÄ
Ä profil na Facebooku, ale nie chciaÅ(a)byÅ utraciÄ danych i treÅci, które udostÄpniaÅeÅ. Jak je zdobyÄ? Jakie dane ocalejÄ
(wymieÅ 3 rodzaje)?"],
- "max_points": 2.5
-},
-
-{
- "id": 22,
- "type": "open",
- "description": ["Znajdź informacje o 2 organizacjach pozarzÄ
dowych, które dziaÅajÄ
w Twojej okolicy. Komu pomagajÄ
?",
- "W jaki sposób dotarÅeÅ/aÅ do tej informacji? Wklej adres strony, z której skorzystaÅeÅ/aÅ."],
- "max_points": 3
+ "fields": [
+ {"caption": "Opisz krótko wnioski z Twoich doÅwiadczeÅ.", "id": "9a"},
+ {"caption": "Jak wykorzystasz je w pracy z TwojÄ
grupÄ
/grupami? Dlaczego?", "id": "9b"},
+ {"caption": "JakÄ
aktywnoÅÄ na podstawie swoich wniosków zaproponujesz grupie?", "id": "9c"},
+ {"caption": "Jakie cele chciaÅabyÅ osiÄ
gnÄ
Ä swoim Äwiczeniem?", "id": "9d"}
+ ],
+ "max_points": 12
}
+]
-]
\ No newline at end of file
diff --git a/wtem/templates/wtem/email_key.txt b/wtem/templates/wtem/email_key.txt
index 21a09cf..c00cdaa 100644
--- a/wtem/templates/wtem/email_key.txt
+++ b/wtem/templates/wtem/email_key.txt
@@ -1,16 +1,14 @@
-Poniżej znajduje siÄ wygenerowany specjalnie dla Ciebie link, pod którym bÄdziesz mógÅ/mogÅa rozwiÄ
zaÄ zadania drugiego etapu Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej:
+Poniżej znajduje siÄ wygenerowany specjalnie dla Ciebie link, pod którym bÄdziesz mogÅa rozwiÄ
zaÄ zadania w ramach egzaminu dla Warszawskich liderek Edukacji medialnej.
https://edukacjamedialna.edu.pl{% url 'wtem_form' key=submission.key %}
-Drugi etap Turnieju odbÄdzie siÄ w poniedziaÅek 29 lutego o godz. 17:00. Na rozwiÄ
zanie testu bÄdziesz mieÄ ok. 90 min. Aby rozwiÄ
zaÄ test, potrzebny Ci bÄdzie komputer ze stabilnym ÅÄ
czem internetowym oraz zainstalowanÄ
i zaktualizowanÄ
przeglÄ
darkÄ
.
+Egzamin rozpocznie siÄ w piÄ
tek, 14 października i potrwa do 30 października. Aby rozwiÄ
zaÄ test, potrzebny Ci bÄdzie komputer ze stabilnym ÅÄ
czem internetowym oraz zainstalowanÄ
i zaktualizowanÄ
przeglÄ
darkÄ
.
-Każdy uczestnik otrzymaÅ indywidualny link, pod którym może rozwiÄ
zywaÄ zadania samodzielnie. Wszelkie dziaÅania mogÄ
ce ÅwiadczyÄ o tym, że uczestnik nie rozwiÄ
zuje testu samodzielnie, np. wchodzenie na stronÄ z zadaniami przez wiÄcej niż jednÄ
osobÄ, bÄdÄ
przez nas Åledzone i poskutkujÄ
dyskwalifikacjÄ
.
+Każda z Was otrzymaÅa indywidualny link, pod którym może rozwiÄ
zywaÄ zadania samodzielnie.
-W razie dodatkowych pytaÅ możesz kontaktowaÄ siÄ z nami pod adresem edukacjamedialna@nowoczesnapolska.org.pl lub numerem telefonu +48 22 465 15 35.
-
-Przypominamy, że gÅównÄ
nagrodÄ
w Turnieju jest indeks Collegium Civitas na dowolny kierunek studiów licencjackich oraz zwolnienie z opÅat czesnego przez rok.
+W razie dodatkowych pytaÅ możesz kontaktowaÄ siÄ ze mnÄ
pod adresem barbarakrywoszejew@nowoczesnapolska.org.pl lub numerem telefonu +48 22 465 15 35.
Powodzenia!
-ZespóŠEdukacji Medialnej
+Barbara Krywoszejew
fundacja Nowoczesna Polska
\ No newline at end of file
diff --git a/wtem/templates/wtem/exercises/edumed_wybor.html b/wtem/templates/wtem/exercises/edumed_wybor.html
index 9e4980e..edd9dad 100644
--- a/wtem/templates/wtem/exercises/edumed_wybor.html
+++ b/wtem/templates/wtem/exercises/edumed_wybor.html
@@ -1,7 +1,6 @@
{% for option in exercise.options %}
Zadanie {{exercise.id_show|default:exercise.id}}{# ({{ exercise.max_points }} pkt)#}
+ Zadanie {{exercise.id_show|default:exercise.id}} ({{ exercise.max_points }} pkt)
{% endif %}
\ No newline at end of file
diff --git a/wtem/templates/wtem/exercises/open.html b/wtem/templates/wtem/exercises/open.html
index b81f08c..c30a5b0 100644
--- a/wtem/templates/wtem/exercises/open.html
+++ b/wtem/templates/wtem/exercises/open.html
@@ -28,14 +28,14 @@
{% else %}
+ {% if field.input_id %}id="{{field.input_id}}"{% endif %}>{{ field.saved_answer }}
{% endif %}
{% endfor %}
{% else %}
+ {% if field.input_id %}id="#{{field.input_id}}"{% endif %}>{{ exercise.answer }}
{% endif %}
{% if exercise.description_after %}
diff --git a/wtem/templates/wtem/key_not_found_before.html b/wtem/templates/wtem/key_not_found_before.html
index 4793309..0a64226 100644
--- a/wtem/templates/wtem/key_not_found_before.html
+++ b/wtem/templates/wtem/key_not_found_before.html
@@ -4,6 +4,6 @@
{% include "wtem/title.html" %}
Niepoprawny link
-{% include "wtem/title.html" %}
-
ZespóŠEdukacji Medialnej, fundacja Nowoczesna Polska
Drugi etap Turnieju zostaÅ zakoÅczony.
+Egzamin dla Warszawskich Liderek Edukacji Medialnej zostaÅ zakoÅczony.
{% endblock %} diff --git a/wtem/templates/wtem/main_before.html b/wtem/templates/wtem/main_before.html index e491c28..83bb979 100644 --- a/wtem/templates/wtem/main_before.html +++ b/wtem/templates/wtem/main_before.html @@ -4,6 +4,6 @@Drugi etap: 29 lutego, 17:00. Czas trwania: ok. 90 minut.
+Egzamin dla Warszawskich Liderek Edukacji Medialnej, 14 październka. Na wypeÅenie egzaminu masz czas do 30 października do godziny 24:00.
-{% endblock %} +{% endblock %} \ No newline at end of file diff --git a/wtem/templates/wtem/thanks.html b/wtem/templates/wtem/thanks.html index fd896d3..fd4acb2 100644 --- a/wtem/templates/wtem/thanks.html +++ b/wtem/templates/wtem/thanks.html @@ -4,14 +4,10 @@DziÄkujemy za udziaÅ w II etapie Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej. +
DziÄkujemy za udziaÅ w egzaminie dla Warszawskich Liderek Edukacji Medialnej. Twoja praca zostaÅa wysÅana i poprawnie przyjÄta przez system.
-JeÅli chcesz zmieniÄ którÄ Å z odpowiedzi, do godz. {{end_time|default:"18:30"}} możesz ponownie wysÅaÄ rozwiÄ zanie zadaÅ, korzystajÄ c z przypisanego Ci linku. W ocenie weźmiemy pod uwagÄ tylko ostatnie zgÅoszenie. PamiÄtaj, w zależnoÅci od zachowania Twojej przeglÄ darki, po powrocie do strony z zadaniami czÄÅÄ zadaÅ możesz byÄ zmuszony/zmuszona rozwiÄ zaÄ ponownie.
- -Do 18 marca otrzymasz e-mail z wynikami II etapu. Informacja o uzyskanych przez Ciebie punktach zostanie również przesÅana do osoby, która zgÅosiÅa Twój udziaÅ w Turnieju.
- -AktualnoÅci zwiÄ zane z Turniejem możesz sprawdzaÄ tutaj. W razie dodatkowych pytaÅ możesz kontaktowaÄ siÄ z nami pod adresem edukacjamedialna@nowoczesnapolska.org.pl lub numerem telefonu +48 22 465 15 35.
+JeÅli chcesz zmieniÄ którÄ Å z odpowiedzi, do 30 października do godz. {{end_time|default:"24:00"}} możesz ponownie wysÅaÄ rozwiÄ zanie zadaÅ, korzystajÄ c z przypisanego Ci linku. W ocenie weźmiemy pod uwagÄ tylko ostatnie zgÅoszenie.
ZespóŠEdukacji Medialnej fundacja Nowoczesna Polska
diff --git a/wtem/templates/wtem/title.html b/wtem/templates/wtem/title.html index 4b89f75..32860e3 100644 --- a/wtem/templates/wtem/title.html +++ b/wtem/templates/wtem/title.html @@ -1 +1 @@ -Wielki Turniej Edukacji Medialnej \ No newline at end of file +Egzamin dla Warszawskich Liderek Edukacji Medialnej \ No newline at end of file diff --git a/wtem/views.py b/wtem/views.py index 33ac1e2..ccfca12 100644 --- a/wtem/views.py +++ b/wtem/views.py @@ -1,4 +1,6 @@ # -*- coding: utf-8 -*- +import json +from copy import deepcopy from django.conf import settings from django.http import HttpResponseForbidden @@ -46,8 +48,16 @@ def form_during(request, key): first_name='Debug', last_name='Debug', email='debug@debug.com', key=DEBUG_KEY) else: return render(request, 'wtem/key_not_found.html') + exercises_with_answers = deepcopy(exercises) + answers = json.loads(submission.answers) + for exercise in exercises_with_answers: + exercise['saved_answer'] = answers[str(exercise['id'])] + if exercise['type'] == 'open' and exercise.get('fields'): + field_answers = {field['id']: field['text'] for field in exercise['saved_answer']} + for field in exercise['fields']: + field['saved_answer'] = field_answers[field['id']] if request.method == 'GET': - return render(request, 'wtem/main.html', dict(exercises=exercises, end_time=submission.end_time)) + return render(request, 'wtem/main.html', {'exercises': exercises_with_answers, 'end_time': submission.end_time}) elif request.method == 'POST': form = WTEMForm(request.POST, request.FILES, instance=submission) if form.is_valid(): -- 2.20.1